SÖNDAG ,,,,,,,,

Ja jag kom inte på någon bra rubrik
så det fick bli det som stog på ovan
det blir bara en snabbis här för som ni vet har man lite och göra 
igår skulle vi få besök men tyvärr så kom det något annat i mellan  så 
det får bli en annan dag kan ju bli så ibland 
Idag skulle vi åkt och tittat i jultidningar men hennes kille mådde inte bra
så det får vi åxo ta en annan dag 
och min älsklings mamma gnäller att vi aldrig ses så kanske åker vi ner till henne en liten stund
men då får det bli på förmiddagen för man vill ju plocka lite här hemma 
ibland känns det som man aldrig blir färdig men det hopars jag att vi gör 
nehe nu ska jag kolla lite på fb sen åker vi ner om nu mamma kan svara annars blir det inget 
ha nu en skön söndag allers godingar puss och kram 
Bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0