Nu har jag bestämt mig ????

 Ja jag hoppar in lite snabbt 
för att tala om jag kommer lägga ner denna blogg sida inom kort 
men jag kommer inte sluta blogga ska bara byta blogg och ni som vill 
följa mig i den kan ju höra av er så får ni den nya när jag har bestämt mig 
vart jag kommer ta vägen men just nu har jag lite myckert att göra så 
jag hör av mig när jag är klar 
Tack alla ni som har varit inne här och läst och stöttat mig 
och hopars ni vill följa med i den nya sedan 
ni får ha en trevlig kväll alla godingar puss och kram 

Kommentarer
Postat av: TjockMorsan

Jag vill självklart följa med dig till din nya blogg. Glöm inte att hojta till när du vet vart du landar.

Kramisar!♥♥♥

Svar: Godkväll nädå jag hojtar när jag fixar en ny hopars allt är bra med dig kramis
evatakeitorleaveit.blogg.se

2014-09-18 @ 18:01:19
URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Hej gumman!
Vill med följa dig, hoppas att allt är bra med er.
Puss kram

Svar: Jag vill nog veta vem du är först kramis
evatakeitorleaveit.blogg.se

2014-09-19 @ 05:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0