Mot höstens dagar

 Nu börjar det bli lite kallare på morgonen 
så nu är hösten på väg ni som har läst denna blogg vet att jag älskar hösten 
alla härliga färger och den härliga luften m,m  ja hösten är min favo 
kanske inte hör till det vanliga att man älskar hösten
men finns säkert några fler där ute som gör det fast dom flesta gillar nog sommaren 
jag gillar alla årstider men fösrt 
Hösten sen vintern sen våren sen sommmaren där är min lista 
nu sitter jag med mitt varma kaffe och njuter av den 
känner mig fortfarande trött och har en hel massa saker som ska göras idag 
men lite pauser blir det i mellan varven  för annars orkar man inte med dagen 
 Idag ska vi till  en vän
och kolla på hennes sons jultidnigar få vi se vad det blir förnågot
 är några år sedan vi kolladei jultidnigar så ska bli kul att se vad dom hittar på i år 
sen ska vi ta lite lådor här hemma ja det är någonting hela tiden
så man börjar undra om man någonsin blir klar 
peos syster och pojkvän har inte varit här på ett bra tag är väll rädda att dom ska hjälpa till 
men vi har inte sagt att dom behöver det  så fattar inte
jaja dom kommer väll när vi är färdiga hihihi
fast han har lovat min älskling att hjälpa i förrådet men när vet jag inte
men annars får jag hjälpa han med det 
nog om detta nu är det frukost måste kila 
ha en härlig lördag puss och kram 
Bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0