Kaos i hjärnan !!!!!!!

 Ja nu har snart halva vec gått 
och det har bara varit kaos i min tillvaro och inte varit skoj alls 
jag hopars att min andra halva av vec ska bli bättre annars kommer jag gå i ide
för man kan ju inte tänka klart längre om det är komenist vec som gör det
eller något annat vet jag inte men bort bort ska det 
jag låste in min väska på jobbet så vi fick bryta oss in i skåpet och stressad var jag
som att skulle till karlshamn med älsklingen men vi kom i tid pust 
sen idag glömde jag min meducin och mat till jobbet bara köra hem igen och hämta 
men idag slapp jag köra in min älskling för det gjorde hans goa vän så det var skönt 
att jag slapp åka  men i morgon ska jag köra igen 
 
Jag har haft lite funderingar om detta 
det är sannt men ibland undrar jag hur man ska göra för att inte såra någon annan
jag har alltid varit rak och sagt vad jag tycker och tänker men är det rätt om man sårar någon annan 
hur ska en vän va? ja så det inte blir fel???
ja livet är inte lätt alla gånger men man kan klättra upp tillsamans blir man stakare 
nehe nu har jag inte tid att sitta här nu ska vi åka till toddes och hämta en kycklingsallad 
så ha det så gött allers godingar puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: TjockMorsan

Hej vännen! Tack för att du kikade in hos mig, trots att jag har varit väldigt frånvarande ett bra tag.
Kaos i alla former är jätte jobbigt. Jag hoppas din fortsatta vecka blir bättre.
Jag tycker att man ska vara ärlig mot sina vänner. Det är inte vad man säger, utan hur man säger det som är avgörande, tycker jag. Sen kan det ju bli fel ändå ibland och då måste man kunna be om ursäkt, men även godta ett "förlåt" från en vän.

Massor av kramisar till dig...<3 <3 <3

2014-09-10 @ 18:46:17
URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0