Hej å ho nu är jag här

 ja nu snart går det över till middag 
men hadde lite göra på morgonen men nu sitter jag här med mitt goa kaffe 
och skriver till er 
är ganska hetiskt i vecorna med mitt fas 3 jobb på tvätteriet nu har jag varit en vec 
jag gillar det inte alls varmt och får ont i ryggen och andra ställen
men har ju inte så myckert att säga till om
man får inte veta så myckert vad som kommer hända med en när min praktik går ut i feb tror jag det är 
lite dårligt att man inte få veta så myckert vad som händer och sker om man ska gå hema igen eller inte 
jag jobbar så länge jag orkar ingen annan säger hur länge jag ska jobba så jag kör så länge jag orkar 
skulle igentligen börja kvart i 8 men som jag kör ner älsklingen så tänker jag börja 7 så det är bestämtde jag 
nejdå frågade henne jag jobbar med om det var ok och det var det
få se hur länge mina ledervill vara med om detta jobb
sen kör jag min älskling till karlshamn 2 gånger i vec men nästa vec blir det tre
så det är en ständigt resande åxo
sen hadde jag i mitt stilla förvirande lovat svärmor att köra henne och en väninna
till badet i karlshamn på torsdagar så där blir det en dubbel körning 2 vec
ja se vilkert liv man lever,,,,,, plus en del som tjaffsa med en ja vilkert härligt liv man har hahahahahahaha
ja min tvätt maskin är fortfarande sjuk vill inte tummla
men nu kan jag tvätta i allafall så det ska jag göra sen skulle komma en repatör nästa vec någon gång
ja vi få se hur det går med det som att vi ska i väg några runder tilll karlshamn i vec
nog om detta peos ungdoms vän var här igår och la lite golv på altanen men dom räkte inte på långa vägar
så vi får åka till ikea och köpar fler men vill helst bli klar här hema vi har en del kvar
som att det är mest på helger vi kan och då är vi iregel väldigt trötta så vi få ser när det blir klar
jag hopars det kan bli snart för det är ju inte så långt tid kvar så blir min älskling ett jämn nr
så man vill gärna ha lite tid att planera det åxo jag har ju lite tid ännu men vet hur snabbt tiden går *hua*
han fyller den 14 November men som sagt man hinner inte blinka så är tiden där
peos mamma ville att vi skulle åka till ikea idag  hon förstår inte vad jobb med att packa upp m,m
och när jag kontra det med älsklingen så säger han att hon förstår
men varför måste vi göra en massa med henne då han säger ja men hon köper ju golvet 
öööö ja men jag vill bli klar här hema först är det så fel
 sen har jag en vän som bor där min svärmor bor  hennes son säljer jultidningar
så vi bestämde komma dit en liten runda vid elva  på förmiddagen
då ville hans mamma vi ska komma upp men hallooooo
jag vill bli klar bara för jag tar mig lite tid att koma till min vän och se hennes sons jultidningar
betyder ju inte jag kan vara borta hela dagen *SUCK*
Solen lyser så fint idag
så när jag har skrivit klart här så ska jag slänga in en tvätt och sedan hänga ut det
ska fixa lite middag åxo och se om jag hinner med lite lådor vi få se
vi skulle åxo få lite besök alltid trevligt så får man ju lite pause i röran som jag inte gillar 
men jag är änndå ganska lung för som sagt det får ta den tiden det tar måste tänka på min kropp
och tro mig den är sliten skulle behöva en flera vec semesterför att orka med hösten 
jag älskar hösten med dom härliga färger m,m ubs vad klockan går bästa fixa till middag och tvätt m,m 
ni får ha det så gött allers godingar puss och kram 
Bye bye 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0