Uselt humör idag !!!!!

Jag ska bara tala om idag är det ingen bra dag 
på jobbet var det inte kul jag och en annan tjej drar inte jämnt
jag vet att man inte kan gilla alla men hon tar rekordet att reta gallfebern på mig 
jag har verkligen försökt att dra jämnt med henne men det går bara inte 
så jag överväger vad jag ska göra om jag ska stanna eller gå
men man kan ju inte vara utan pengar heller men jag orkar inte med drama 
så det blir segt att komma iväg i morgon  Bläääää 
så jag gick lite tidigare idag som att jag skulle köra älsklingen till karlshamn sjukhus 
så där var vi några timar vi åt midddag där det var gott fisk jag älskar fisk 
nu regnar det ute för fullt skulle visst bli sämre väder några dagar
typiskt nu när det är marknad här i helgen men jag går inte alltid så vi få se 
hur det blir med det !!!! min gumma i småland brukar vara här då ibland så då går vi på det
det är viss 50 års jubileum med marknaden 
 
 lånad bild 
i söndags var vi på bäckaskogslott åt midag jisses vad dyrt det var men gott 
och fin miljö så det kan det ju vara värd ibland kanske skulle vara kul att få bo där en helg 
bara jag och älsklingen men då får jag nog vinna en massa pengar om det ska gå 
för spara går inte med det lilla vi har ja vi får se om det går att trolla fram lite pengar 
min goa gumma var här i söndags åxo det var trevligt 
och peos syster och kille var åxo här skulle ju spela bingolott vann vi nääää hur kan ni tro det 
jo visst jag peos syster vann två sverigelotter eller vad det nu heter 
nehe lite tv nu ska bara fixa liten macka till det 
ha det så gött puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0