Trött trött

Jag förstår inte 
Jag är så trött så trött men sitter med en kopp kaffe och försöker vakna 
har ofta huvudvärk när jag ligger och sover och härom dagen fick jag kramp i min vad 
det var ett tag sedan jag hadde det men sitter fortfarande spår av den 
men annars är det som det brukar svärmor är fortfarande kvar 
men till nästa helg tänker jag åka till min pappa så då får hon göra som hon vill
om hon tar hem eller stanna här om nu pappa vill annars rymmer jag någon annan stans 
ja vad har hänt här annars jo det har ju varit 
 
 
Jo det har varit morsdag 
tyvärr kan jag ju inte fira min mamma hon gick bort för några år nu när jag tänker på det 
så är det 5 år jisses vad tiden går saknar henne grymt myckert hon togs bort 
alders för tidigt men vi fick firat min svärmor vi tog henne till åhus ner till havet 
men hon orkade inte gå så vi fick åka äta middag jag bjöd
tänkte dom kunde ta något fint och gott vad hände den ena tog pizza den andra kycklingtallrik 
jaja på morsdag  men jag tog lite finare torskrygg med grönsaker m,m det var gott 
sen åkte vi till en av hennes systra och tog en fika det var trevligt det med så det blev en heldag 
plus hon fick lite lotter så det var den morsdag ja just det köpte en tårta med
Det har varit val åxo 
men tyvärr är jag en av dom som inte har röstat 
är nog för att jag känner att det inte gör någon inverkan
som att jag inte får rösta mer än komunalt 
som att jag är dansk medborgare allså jag känner mig svensk
som att jag bott i sverige mesta av mitt liv bara född och döpt i danmark
sen det här med partierna vet jag varken vad som är bra för alla partierna har ju bra och dåliga saker
men om man kunnde slå ihop dom braa sakerna så kanske 
det är min årsikt 
nu ringde peos syster kille om vi ville följa med på en tur se om dom kan hitta det där cafet
som dom inte hittade sist vi var ute men det har jag ingen lust med 
för just nu sitter jag här och bloggar sen har jag lite annat göra 
men svärmor var snabb att svara på det att hon ville så då försvinner några timar på det 
så får jag gjort lite nytta ska handla och vika tvätt och disken sen igår som jag inte okade ta
sen kokade jag gröt i morse var evigheter sen jag gjorde det 
Jag fattar inte när svärmor är här 
så går jag fasiken upp en massa i vikt ( inte hennes fel) men jag blir slö och går unndan m,m
och får inget gjort det jag vill göra m,m men är bara jag som kan fixa till det 
men har man haft en ät störning innan i längre tid så är det svårt 
och jag vet inte varför jag inte tänker mer på mig själv och planera mer
 vad som ska fixa till så jag mår bättre men seriös varför tycker jag den biten är svår 
jaja nog om detta 
det blir lite hoppande fram och tillbax som att man inte är inne så myckert just nu 
hoppars ni som läser har förstålse för det och inte känner jobbigt att läsa mina tankar 
bara skönt att få skriva av sig lite och sen släpper jag det går inte och grubbla en massa
då blir man ju tokig och jag mår ganska bra änndå 
nehe om man skulle göra lite nytta ni får ha det så gött alla mina goa läsare puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0