Tittut här är jag !!!!!!!!

Ja jag lever  blir inte så myckert bloggande som jag hadde  velat 
Men just nu i mitt liv så hinner jag visst inte med något varken mina vänner m,m lika myckert
saknar dom som tusan men just nu är det så myckert annat måsten som måste göras 
men nu sitter jag här med mitt kaffe och skriver  några rader
 se  vad har jag att berätta sen sist 
vi körde till pappa för några vec sedann 
min älskling hadde vägbeskrivning i mobilen vet ni vad som hände????
japp vi körde vilse
 öööööö    hur kunnde vi det??????
jo han visade in oss mest dumaste  små vägar som han kunnde
sen blev det fel m,m och hamnade till sist i Växjö jaha  nu då....
gissa om jag var glad 
fick ringa min pappa sa att vi hamnade i växjö vad gör ni där frågade han
ja det kan man fråga sig
hahahahahahaha
men bara jag kom ut från stan igen mot ena hållet  så hittar jag
som att mitt ex föräldrar bodde i lessebo så har vi åkt denna väg många gånger dit 
när vi bodde i reftelei småland
men det tog ju en timme extra för att vi körde fel men kom fram till sist 
Det var jätte skönt att komma hem mesta tiden var vi med pappa 
men åkte åxo till min bror och hans fru och min brosbarn så stora nu inte klokt vad tiden går 
20 och 19 inte klokt ju 
Sen träffade jag åxo en del av mina gammla vänner 
bara ett måste när man är nere men bara synd att tiden går så fort skulle önska 
kunnde se dom lite mer men är ju en del man ska hälsa på och då finns ju inte tiden just 
om dom kommer till oss är det bara oss man hälsar på så det blir ju inte samma farande som för oss
Men det var verkligen trevligt att hälsa på i småland  finns många man vill hälsa på men 
då får man ju stanna längre om det ska hinns med 
och älsklingen klippte åxo pappas gräs han bliv så glad för detta som att han inte orkar själv
vi har tänkt att åka till småland igen när min pappa fyller år i juni
men vi få se för det blir bara över helgen då
sen skulle en av mina brosbarn åxo ta studenten i samma veva så vi få se
min pappa tyckte synd om älsklingen att jag blev sur och iterrad när vi körde vilse
så när vi skulle resa hem  fick vi en gps så vi skulle hitta hem  hahahahaha 
så hem resan gick smärtfritt hem  förutom när min älskling hadde en pissde pause
på vägen hem i skogen då såg han en huggorm hua vilken tur att jag inte var pisse nödig
hua tänk om den hadde huggt mig i baken hjälp !!!!!!! 
Och helgen efter vi kom hem 
så åkte vi till jämjö till peos föräldras sommar stuga för den ska säljas 
men går i släkten peos pappa ena bror ska visst köpa den 
vi åkte med två bilar upp peos mamma tyckte det var jobbigt blev lite ledsen
hon ville gärna ha den kvar men det blir ju svårt vem ska ta hand om den m,m 
vi har det hetiskt i våra liv så hinner ju inte åka upp och ta hand om stugan 
plus min älsklings sjuk dom som vi håller på att utredan en massa resor fram octh tillbax
han har fått svar på skiktröken svaret som vi fick ja det var både ris och ros 
men ingen ide att måla F på väggen innan allt är klart det blir en tur nu på tisdag 
skulle ta en 1 och  30 min  skönt att han är det mesta glad och posetiv 
ja nog om detta  
vi hadde trevligt i stugan fint väder och vi slängde en massa kläder i conteriner 
och grillade gjorde vi åxo sen träffade vi en del av peos kusiner åxo  trevligt 
var hema  vid 19 tiden igen 
ja nu lite om denna vec  i måndags var jag och hämtade mina glasögon 
det är svårt att vänja sig med dom har ju alldrig haft progesiva
men få se hur det går ska ge det en changs
och mina sologlasögon var visst det åxo det gillar jag inte
dom behövde ju inte vara progesiva
sen körde vi till bromölla och hämtade peos mamma och syster
och i tisdags var vi och åt middag hoss mamma det var gott slapp göra mat 
ööööö min goa gumma var ju hälsade på en dag men va fasiken var det för dag?????
men det var skönt att träffa henne var ju ett tag sedan
allså nu är det för myckert att jag inte kommer ihåg detta då är det illa inte bra 
vi ses ju inte lika myckert längre som att hon jobbar och jag på praktik
allså nu blir jag rädd för mig själv när jag inte kommer håg saker och ting  och dagar
 vi var ju åxo i mörum på laxenhus och åt en glass
med älsklingen och mamma och hans syster men vilken dag har jag tappat men det var i vec
jag fick en jätte söt nalle av hans mamma som sitter nu i tv rummet 
 
oj jag hadde visst en hel del att skriva om 
men nu hinner jag inte mer för jag har lite att göra få se om jag hinner komma in lite senare 
och skriva annars få det bli nästa gång jag kommer in 
för nu blir det att hoppa in i ducshen sen iväg och handla nu ringde på moblen åxo 
nu ville peos syster kille vi ska följa med på en tur nja det vet jag inte min älskling kan följa med 
få se om jag följer med tror inte det men man vet ju aldrig 
ha det så gött mina goa bloggvänner / vänner  puss och kram 
Bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0