Ska jag eller inte?????

 Ja nu är dena månaden snart på slut trampen
Jag sitter med min kopp kaffe och fundera på mitt liv 
det här går inte känner mig bara låg m,m nu måste det bara göras saker 
så jag kan må bra igen vikten ska ner och här ska tränas nu ska mitt gå band få gå på varv igen 
nu får det bli ett slt på detta trams 
jag har nog alltid varit en sådann person som ska ha en spark där bak och en som hälper mig 
hela tiden och följer med på träningar m,m 
men ska det bli en ändring får jag nog själv försöka och få fram den där envisheten 
den brukar vara där en stund men sen verkar den försvinna på vägen 
Det är ju det här med planera tiden m,m är ju inte min bästa vän 
men jag mår inte bra av detta jag går bara upp en massa och blir deppigare 
sen försöker jag vara den glada posetiva som jag är men den börjar försvinna 
jag blir bara mer och mer den deppiga och tjuriga bitch 
och det är inte jag 
jag brukar vara den glada,.... varma.....goa..... snälla .....
men nu är den gömnd i mitt skal men tas fram ytligt när andra ser på 
och det är inte jag 
jag vill ha tillbax mig igen 
En kompis till mig i halland gick med på
viktväkterna för ett år sedan gick ner en massa vikt och mår bättre i sig själv nu 
hon gick med i online
jag och mamma gick på det  för en massa år sedan då gick det bra men hadde mamma då
och jag höll vikten i många år då gick man på möten m,m
men sen kom man in ett annat liv och så gick det ut för
men har funderingar att ta upp detta igen men då blir det online men det kostar lite 
och jag är lite rädd att jag inte fixar detta och tröttnar men något måste göras 
orkar inte som jag har det nu jaja nog om detta 
nu måste jag byta om och åka ner till apoteket älsklingens mamma måste ha meducin 
sen åka hem till henne och hämta tvätten ska tvätta i morgon sen handla och laga middag m,m 
ja hetiskt liv man har hur ska man hinna med allt
man är ju ingen super wommen eller är man det ja vem vet 
ni får ha det så gött alla goa puss och kram 
Bye bye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0