Lördag för hela slanten !!!!!!

Solen skinner så fint ute och fåglarna sjunger så vackert 
kan ju inte bli bättre och min älskling har satt på kaffe så nu ska jag hämta det
och ta en mumisg slurp !!!!!! och nu ser jag att det åxo är ju frukost  *SUCK*
men sitter och skriver några rader få se nu vad var vi förra gången 
Jo jag hann inte skriva om valborg är inget att skriva om jag har inte firat det i många år 
och sen hadde  vi eld förbud här i olofström så det  var ju trist för dom som vill fira
jag firrar tyvärr inte så myuckert högtider längre lite synd
många har ju traditioner med nära och kära men här nere har det inte blivit så 
min älsklings familj har inte lagt så myckert med traditioner
 vet inte om dom tycker det är för mycker jobb eller ? och andra har sin traditioner 
hema i småland var det lite anderlunda där hadde man sin omkrets som ville fira m,m
Det här turen häromdagen jag skrev  ja första maj som jag ingen lust hadde med 
men vad hände japp jag följde med till sist det var en jätte fin tur så det va bra att jag följde med
nehe nu måste jag fixa till frukosten kommer till bax igen ses om en stund
Nu är frukosten av klarat 
men det här med mat är inget roligt för mig jag får ingen bukt med kosten och tiderna
jag går upp och ner jag har visst inte viljan på detta verkar det som 
ja nu är det inte det att jag äter för myckert är nästan för lite många gånger
det är rutinerna som inte går ihop med mig och det är ju inte bra som att jag har det med sockret 
men när jag skulle sluta röka så var det inga större problem fast jag har börjat i omgångar 
men idag röker jag inte
jag vet inte om det är rent lathet eller bekvämlighet som gör det med kosten 
jag vill att allt ska gå unndan och inte en massa tid som att jag tycker att jag inte har tiden 
men det är ju bara planera bättre säger man men där har vi åxo en sak som är svårt för mig 
iallafall när det gäller mig 
vad händer idag jag ska snart hoppa in i ducshen sen små plocka lite sen ner och tanka
och kanske ta en liten tur ja vem vet vi få se vad som händer underdagen 
ni får ha det så gött puss och kram
Bye bye 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0