Hur är det idag då?????

Jag vet inte vad det är med mig men just nu
känner jag mig inte glad bara allt är trist inget som är bra just nu 
ute regnar det för fullt älsklingen och mamma vila middag just nu 
fick en pik av mamma för en stund sedann usch vad det regnar
och jag som inte har någon jacka med mig
jag sa till henne ja men du ska väll inte ut nu när det regnar näää sa hon
men jag måste lämmna lotto  jag vet var skon klämmer
och jag har ju sagt att jag ska åka men jag gör det när jag vill,,,
liter trist när man inte får bestämmma själv när saker och tings ska göras
för att det ska komma små pikar 
hon kan inte komma till läkaren förr den 14 maj  hum undra om hon ska vara här tills dess
tänk om man kunnde ha ett kryp in där ingen kunnde hitta en så man fick vara ifred lite 
tyst och lungt ingen som pratar hela tiden  blablablabla
eller hans syster som ringer i stup i ett när mamma är här 
näääää man kanske skulle rymma där ingen hittar en 
Ni vet ju att jag snart fyller år 
och i år är det ju lite speciellt som att det är lite jämnt typ 
så kunnde ju min älsklings mamma inte låta bli att berätta att hon och han hadde suttit och klurat
vad dom skulle köpa till mig glad ihågen ville hon berätta
men det ville inte älsklingen som att jag vill gärna inte veta
tycker det är roligare om man inte vet vad det är jag vill att det ska vara en överraskning 
men mamma talade minsann vad dom hadde tänkt sig en armbandsklocka 
min älskling såg lite besviken ut för han vet att jag heller vill ha en överraskning 
fast min älskling är ju inte heller den romantiska mannen
eller har ider vad som ska ges eller uppvaktning med en god middag exp 
ja en annan får komma på idererna själv m,m 
hahahahaha den dagen han kommer med något själv då blir jag paff
då måste han ha fått hjälp i så fall hahahahaha
men jag sa till mamma ja du kan ju alltid köpa mig ett plättjärn det har jag inte 
för den delen så behöver det inte kosta något bara en överraskning är kul
exp ut i skogen och fika i naturen m,m
jaja nu har jag gnällt färdigt denna gång ni får ha det så gött puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0