Hej å ho !!!!!

 jA nu har denna vec gått
Och mamma är fortfarande kvar hon har inte blivit bättre i benet 
tycker nog skamligt att en sådann gammal dam ska få vänta så länge för at få komma till läkaren
och jag börjar bli trött allt tjafs runt om kring och peos syster som ringer stup i kvarten 
om det ena och det andra om hon nu inte tror att vi tar hand om mamma så bra
kan hon ju själv ta henne nej just det dom har ju för många trappor *suck*
jag är så trött på hans syster som ska styra och ställ att jag snart får ett bryt 
jag har alltid tagit hand om mamma bra det går fasiken ingen nöd på henne 
allså vilken svärdotter hadde gjort allt det jag gör jag bara undra ??????
peos syster har redan ringt 2 ggr jag tror jag ska messa min goa vän se om hon är hemma
så åker jag till henne en stund så kanske hon kan pigga upp mig lite och kan få lite energi för hans syster skulle visst komma hit i eftermiddag så jag kan behöva lite bränsle 
 Det har varit marknad hela helgen 
men jag har inte varit på det min älskling har men mamma har varit här hemma med mig 
han skulle visst ner igen men jag ska som sagt passa på att smita lite
för vec är det en hel del som ska göras mamma som ska till läkaren
och och älsklingen som ska till sjukhuset  och helgen ska vi i väg på lite mys 
för jag hoppars att jag och älskling får lite tid till samans 
nu plingar det i min mobil jippiiiiii det var min gumma så nu ska jag bara skriva klart 
sen rymmer jag till henne en stund fast hon är hoss sin älskling men jag snor henne en stund 
för nu vill jag ha henne en stund så akta dig tomelina nu kommer jag snart* asg*
ps han heter inte tomelina bara jag som har döpt om honnom så ni vet 
 
Jag kollade på melodifestivalen 
det var bra i år var en massa duktiga sanna kom trea var ju inte fyskam 
men hadde varit kul om hon vann
men det var österike som vann skäggiga damen kallars hon som
för mig spelar det inte någon roll hur hon ser ut eller vad hon /han är
alla är likas myckert värda och få vara hur man vill 
men samtidigt tycker jag alla få ha sin årsikt alla kan inte tycka likadant 
jag har en förkärlek för speciella människor
som sagt vi alla är olika och ibland döms vi alla om något men om vi inte tar åt oss
så myckert så mår vi nog alla bättre ja det var bara en tanke jag hadde 
jisses vad det regnar men skit i samma nu ska jag göra mig klar att åka till min gumma 
her jag come mamma tjata ååååå vad det regnar jajaja men jaaaaag ska åka ses snart gums 
ha det så gött alla puss och kram 
Bye bye 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0