Blixt er och dunder !!!!!!

Jisses vad det åskade och blixtrade i natt vid halv två
älsklingen flög rakt upp från sängen strömen är på datorn du får stänga av den 
mmmm det får du göra för jag tänker inte gå upp och sedan ligger ju hans mamma där i rummet 
Japp hon är kvar men nu har hon varit på rönken så få vi se vad dom säger där 
det har gått en vec ni torsdags så få hoppars man får svar snart så dom kan fixa till det 
så man kan få lite privat liv igen 
sen har det varit en massa körande på olika ställe m,m
får hoppars det blir lungnare på den fronten åxå 
älsklingen har några tider kvar i karlshamn så det får gå men det är ju viktigt 
ja nog om detta ni som känner mig vet ju att jag har ju fyllt år så det har vi firat 
vi bodde på first hotell i karlshamn 
jag fyllde på en måndag så vi tog helgen innan 
jag körde och när vi hadde checat in och kommit till våra rum så blev jag helt paff där stod en stor korg fullt med frukt och jordgubbar och godis men mest frukt så klart som jag har socker 
men jag fattade inget ting jag frågade älskling har dom andra åxo fått det???
inte vet jag sa han men när jag kom nämre såg jag ett kort då var det från alla som var med
sen var det guld paket åxo med choklad i men dom har jag inte vågat äta så myckert av
som att dom var väldigt söta sen var det en keno lapp åxo på fyra dagar
men något rik blev jag inte vann 25 kr sen log det en lapp på sängen åxo
att det fanns en överraskning på recpetionen men jag pakade upp lite innan jag gick ner 
och när jag kom ner så fick jag en stor låda som jag tog med upp och där fanns en stor fin tårta
så fick gå in  till alla så vi fick äta tårta
det var en fin grädd tårta men den var stor
så det kunnde vi inte äta upp så jag bad älsklingen gå ner och ge dom som jobbade
kunnde  de få smaka dom åxo om dom ville 
vi vilade lite innan vi gick ner och skulle äta vi bestämde oss att vara kvar på hotellet 
dom hadde amerikansk grillbuffe det var jätte gått jag tog en öl till maten
det var evigheter sedan jag har drukigt en öl så det var gott 
sen tog jag åxo en irishcoffe och en päroncider sen tog jag det lungt vill ju inte må dårligt 
så sockret skulle slå till men det gick bra och vi hadde en trevlig kväll
på morgonen åt vi en god hotellfrukost senare var vi och strosade i karlshamn 
måste bara säga det var ett härligt väder så man njöt av det i fulla drag 
sen såg vi dragspel musikanter så det satt vi och tittade på en stund 
sen var jag inne på lindex köpte lite kläder för mitt present kort jag hadde ett på 600 och ett på 300
men allt gick visst inte åt så ett par hundra blev kvar sen var jag och tittade på en väska 
men jag tyckte den var dyr så jag visste inte om jag skulle köpa den det var en björn borg väska
men behövde en ny för min håller på att ramla sönder min handväska och denna var lite större 
men då sa min älskling jag köper den till dig så får du den i födelse present 
så jag tackade och tog i mot där sparade jag mina pengar hihihi
sen var jag åxo på kapphal ville ha en morgonrock och jag hadde 250kr i presentkort
men den jag tittade på var en lite finare och dyrare gissa vad japp min älskling köpte den åxo
där räddade jag han för han visste inte vad han skulle köpa till mig 
allså typiskt jag kan aldrig få någon överraskning för jag måste berätta vad jag vill ha m,m 
jaja gör inget vi har haft en trevlig helg 
sen på söndagen när vi åkte hem trodde alla vi var på väg hem men jag körde dom till bäckaskogsslott
 det var fullsatt men vi fick sitta i baren och äta 
men det var lika trevligt det sen fick ju peos syster och kille få prova på det
dom har ju aldrig varit där lite synd att det var trist väder det regnade så vi kunnde ju inte gå så myckert ute men mysigt änndå tycker jag och jag betalade så 750 kr gick det på 
ja det tyr att man inte alltid fyller halvjämt eller jämt 
men min älskling fyller jämnt i år funderar att kidnappa han och flyr fältet och ingen vet vad vi är 
men det kanske är elakt mmm få se vad jag planerar 
nähe nu kallar sysslorna ska gå vika tvätt och diska sen in i ducshen åxo 
och ta upp någon middags mat ja full rulle jämnt få se när jag hinner hoppa in nästa gång 
ha det så gött alla goa puss och kram 
Bye bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0