Tut tut !!!!!!!

 Allså vad bortskämnd man kan bli 
Härligt väder ute idag åxo kan ju inte vara bättre 
Jag sa visst fel igår vi ska visst ta fram tiden sorry blandar ihop det där med tiden 
men nu ska vi in i sommartid iallafall vi fick tvättat igår
sen efter det stack vi ut och körde en tur 
vi stannade först i eriksberg utanför åryd mellan karlshamn och ronnyby finns ett vildsafari typ
men var inte öppet just nu men var trevligt kolla lite och man hörde en massa djursång i naturen
sen var vi åxo brunnsparken i ronnyby så det blev en bra tripp och vi hadde trevligt
jag och älsklingen 
vi gick där i parken trodde aldrig skulle ta slut men en trevlig promenad
märks att man inte har någon kondis just nu
jag sa till min älskling om vi ska ta hit min gumma dit från småland får ni gå själva hahahahaha
nejdå får bygga upp lite kondis innan hon kommer och hälsar på    
idag ska vi åxo på upptäcktsfärd för vem vill sitta hema i detta fina vädret
ska bara säga en änn gång jag äääääälskar mitt körkort som jag fick kämpa mig till i några månader 
vi ska ta med mamma på turen men mitt i detta så hördes peo syster av sig
och undrade vad vi skulle göra idag och jag berättade vi skulle iväg på en tur
sen ringde det i min älsklings mobil 
dom vill visst följa med öööö ja vad säger man om det???
ja det fick dom väll göra dom ska åka med mig 
så man kan ju alltid skrämma skiten ur dom nejdå skojar bara jag kör snällt
nu blev det ju en familjedag i stället och det är väll aldrig helt fel
se om man kan ta en vänardag någon gång åxo 
jaja nog om detta om man skulle ta och fixa lite frukost och sen göra sig start klar 
ska ju tanka så man inte får bensinstopp mitt inågonstans sen hämta alla på olika ställen 
ha det sä gött i det härliga vädret och en bra dag puss och kram
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0