Trött som en gnu

 ja vad ska man börja 
vet inte vad som har tagit åt mig men i fredags kväll körde min mage runt
så jag trodde hadde fått magsjuka eller något
 sen på natten fick jag gå upp ta en huvudvärkstablett men hjälpte visst inte ett skit
hadde huvudvärk när jag vaknade åxo men magen var bättre
det där med magen har hänt en antalgånger  jag fattar inte
är nog stress mage eller något
men för vad jag????? känner mig inte stressad över något vet jag inte så
ja kanske i tankar tänker myckert på vissa saker och ting undra om det kan vara det ????
jag känner mig inte glad längre tycker bara alla gnäller på jobbet och annat
så huvudvärken var det mesta av dagen så jag var inte ute i det fina vädret vi fick igår
hadde gärna velat men blev inte så
min älskling var nere hoss hans mamma en stund
sen var vi i jämshög och hämtade en kycklingsallade den var god
och på kvällen körde jag ner och köpte glass så idag när jag vägde mig så gick man upp en massa
* suck*  då har jag änndå inte ätit en massa godsaker innan
ja man kan ju bli tokigare mer än mera
ja jag vet att motionen är a och o men när man mår kass i sin kropp vad ska man göra
och nu ska jag bara ta en huvudvärkstablett och hämta mitt kaffe kommer snart
Mmmmm va gott med kaffe 
Hoppade över det igår så idag var det extra gott 
jag har suttit och funderat en del om jag ska lägga ner denna blogg 
för jag tycker nog att det mest kommer en massa gnäll från mig 
när jag väl skriver nu är det ju änndå inte många som läser denna blogg 
och det är ju första främst för min egen del för att skriva av sig 
och det kan jag ju göra någon annanstans 
för vem vill höra om gnäll ? inte jag 
jag vill vara den där glada tjejen som mår bra och har det kul 
och inte bryr sig vad andra tycker jag vill hemskt gärna hitta henne igen 
jag vet att jag har sagt fler gånger att jag ska byta blogg eller läga ner 
kan inte bestäma mig så vi få se hur jag gör 
idag tvättar vi
och sedan ska vi åka och hämta älsklingens mamma vi ska åka ut till graven i jämshög 
men jag tror nog att jag åker först till maxi och köper tulpaner och ska lägga där
men nu ska det bli frukost sen vätta på tvätten blir klar  sen åker vi en tur 
det som är väldigt posetivt i mitt liv är mitt körkort jag tog 
nu får ni ha en härlig söndag var rädda om er puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0