Söndagen !!!!!

 Tittar in lite snabbt 
Ja vädret kunnde varit bättre men men bara det inte är snö så
Igår var vi på en liten tur fast jag sa att jag skulle stanna hema så kunnde jag inte låta bli 
köra en liten tur vi plockade upp peos mamma och körde til laxenshus i mörum 
jätte fint men blåste lite men solen tittade dock fram en liten stund 
som tur är hadde jag kamran med tog lite bilder men sen när jag kollade så var det ju inte så många bilder men som tur är så har jag tänkt att åka hit fler gånger det var jätte fint 
det var bara lite otäckt att gå på bron över forsen kändes som att bron skulle rasa 
det gillades inte men vi hadde en trevlig stund jag såg en kyrka åxo en liten bit därifrån den ska jag nog besöka nästa gång när vädret är lite bättre sen skulle vi gå till ett fik som var väldigt känd sägs det 
men tyvärr var det stängde liten stund innan vi kom så dit ska jag nästa gång 
vad händer idag vet jag inte vi ska tvätta sen får vi se 
bara synd att helgen går så fort ni får ha en trevlig söndag 
ha det så gött till nästa gång puss och  kram
BYE bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0