Hej hej !!!!!!

Ja nu är jag här har bestämt mig att blogga lite till 
känner jag behöver den biten åxo i mitt liv så 
just nu sitter jag med en kopp kaffe och skriver till er 
har varit uppe tidigt som vanligt kan änndå inte sova så varför ligga kvar 
på jobbet går det lite bättre men är lite iterrad att jag inte får som en lön 
får bara som jag har innan så får lika lite 
jag som trodde jag kunnde få mer så jag kunnde betala tillbaka mitt lån
som jag gjorde när jag skulle ta körkort och bil
och som jag förstår så får jag inen semester heller skit kul 
jaja nu försöker jag fokusera på mig och min hälsa så jag ska bli stakare 
så ska jag minsann säga mitt sen så ska jag komma tillbax stakare
och ingen kan sätta sig på mig 
Igår var vi och åt middag hoss svärmor det var jätte gott 
sen efter det bestämde vi att åka in till karlsham till resebyrån och hämta lite brochyer 
om sevädigheter i blekinge vill ju kolla lite vad som finns och ta lite turer 
nu när man har körkort jag vet ju inte så myckert om blekinge så
första gången jag åker helt in i bromölla men det gick bra
 jag tog en hel massa  brochyer min älskling bara 
tittade på mig jaaaaa jag måste ju hitta lite se om jag hittar något fint som jag kan 
ta med min gumma från småland på en tur i sommar 
sen gick vi till torget ocgh tog min första mjukglass mmmm va gott den var två färgig 
päron och vanilj i bägare 
sen åkte vi hem och fikade som hans mamma hadde köpt på bagarebilen 
oj va tiden går snart fixa till lite middag tror jag visst 
idag blir det nog hema fronten som at värdet inte ka bestäma sig
det blåser sen regnar det sen tittar solen fram men just nu blåser det och är muligt 
men det gör inget behöver plocka lite här hema åxo så det får vara en sådan dag 
och kanske titta på en film vem vet 
ni får ha det så gött till nästa gång puss och kram 
BYE BYE 
 

Kommentarer
Postat av: pia veber

Gumman min saknaden är så stor så, bara längtar så jätte mycket till att träffas, känns som en evighet sedan, lääääääääängtar.
Puss kram

2014-03-19 @ 17:34:55
URL: http://vagensomgillarhost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0