Godmorgon

Eller är det det god morgon??????
jag var skit trött igår bara somnade hela tiden så det var tidig säng för mig 
sen världens huvudvärk där efter men börjar komma till sin rätt 
och jag känner mig jämt bitter och ledsen inombords
är nog det här med pengarna att jag inte får så myckert och ingen semester heller verkar det som
men vad gör det man har ju änndå inte råd att åka någonstans och fira semester 
får väll ta lite små turer med bilen ut i naturen eller något på helgerna 
jag har funderingar att åka till småland men vet inte ännu har ju inte åkt så långt innan men en fundering till påsk men det tar lite imot som att man blir så ledsen men vem vet kanske blir man glad 
och sen hälsa på en del gammla vänner ja vi få se 
jag vet att pengar inte är allt men skulle önska att man hadde lite mer av den varan
att man slapp vända på varända korv öre har inte varit på någon redig semester på 5 år
skulle vara kul om man kunnde få göra det i gen då va vi i köpenhamn med min gumma i småland i 
sex dagar det var varmt men trevligt 
men är svårt att få jobb har varit arbetslös många många år
och verkar inte att jag ska kunna få ett normalt jobb ingen som vill ha mig 
får bara idiotiska jobb sen blir man bara kallad för tjock och luktar illa och inte 
tar hand om sin hälsa inte konstig att man känner sig värdelslös man har det jobbigt som det är
och försöker och försöker men man måste visst se ut på ett sett för att man ska bli appceterad 
men är inte såååååå jä....... lätt när man har jojo bantat i sitt hela liv och inte blir det bättre 
när man får sånna ord i huvudet 
sen har vi min älskklings sin sjukdom han har varit på sjukhuset
 nu och nu är det bekräftat ms
innan var han lite osäker om det var det eller inte men nu är det bekräftat 
han mår lite sämre änn innan det är sju år sedan han fick sina först skov 
så jag hoppars att det stannar där i många år till han har fått ny tablett som han ska ta om dagen
så länge dom inte vet vad som ska göra
men han ska in och göra en skiktrönken och kolla hans huvud om det har blivit någon förändring
få se när han får komma in jag tror nog att jag vill följa med då
sen har jag tid hoss min läkare i slutet av denna månaden den 30 mars tror jag det var 
för transsportstyrelsen vill ha ett nytt papper om mitt socker och syn förhoppnings vis 
går det bra hoppars jag så man kan få något posetivt i sitt liv
sen ska jag till pattdoktorn i början i april men jag ska se till och ändra på den 
för det är tidigt på förmiddagen och det är då vi har som mest att göra
så ska ändra tiden om det går ja det var lite om mitt roliga liv 
men visst har jag posetivt i mitt liv åxo skulle önska att det speglade lite mer 
Min goa gumma /vän som bor här hon gav mig 
en order i torsdags kväll att jag skulle minsann stanna hema på fredag efter jobbet 
för då kommer hon och våldgästa oss för saken hör till att var gång hon skulle komma till mig
så var vi inte hemma fniss  men hon har konstiga tider som att hon jobbar på grupp boende 
så vi sågs i fredags det var skoj var ju ett tag sedan vi sågs innan sågs vi oftare 
och det märks saknar henne grymt myckert vi har så kul när vi är tillsamans 
vi har en bra vänskap inte ofta man hittar en sådann 
så klart har jag några till men ni är inte så många
och jag sätter verkligen värde på er hoppars ni vet detta 
oj va klockan går nu ska jag fixa lite middag 
ska ner och handla sen och hämta peos mamma dom ska på bingo idag 
vet inte om jag går min goa gumma vill gå så få se
annars kan hon gå med älsklingen och mamma det går bra det åxo som sagt vi få se 
ha en härlig söndag puss och kram 
Bye bye
 

Kommentarer
Postat av: pia veber

Tja!
Hade k te läst ditt inlägg innan jag skrev, handlingen i stort set det samma,
Skulle vara roligt om ni kom upp, en stor glädje för mig, o några till så klart, saknar er massor, mest dig.

Sköt om dig min vän
Puss kram

2014-03-23 @ 12:29:24
URL: http://vagensomgillarhost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0