Ett livs tecken !!!!!!

Ja är det det en god morgon ?????
har suttit uppe halva natten kunde inte sova
VARFÖR???? ja vad vet jag 
ena stunden känner jag mig glad andra stunden ledsen tredje stunden stressad 
fjärde stunden deppig 
Jag har fått för många törnar i mitt liv och dom förföljer mig i mellan åt 
är inte riktig samma person längre om det är på gott eller ont vet jag inte 
jag brukar inte vara den gnälliga personen eller stressa upp mig för små saker 
men nu gör jag visst det men jag känner mig bara så orättvis behandlad av en del saker 
och vet inte riktigt hur jag ska komma ur det kanske ska man ringa och ta upp det 
men blir bara en massa bortförklaringar vem orka det....
jag är inte lika stark längre som innan tar lätt till gråten när det är något 
och jag känner att jag börjar dra mig tillbaka i mitt lilla kryp in där ingen kan göra mig illa
lite trist nu när man har vågat göra saker och ting får hoppars det inte påverkar mig för myckert 
Ja det är inte lätt att vara stark i detta livet
men jag försöker änndå vara glad när jag ses med mina vänner
det blir ju inte så ofta som att jag är trött när jag kommer hem från praktiken /jobb eller vad dom nu kallar det ?
 kan vara en del tänker men hon som har så bra självförtroende 
och glad jämnt mmm skenet bedrar många gånger inerst inne mår jag inte så bra det gör ont i mitt hjärta jag försöker vara stark men i bland är det svårt att klätta upp på stegen igen 
jag trodde ju att jag skulle gå ner en massa nu när jag börjat med jobb och helt slut
när jag kommer hem men näääää då har gått upp en hel massa *Suck* 
nu tror ni säkert at jag stoppar i mig en massa shit men det tycker jag nu inte jag gör 
men så här går det inte ha det i allafall så nu blir det mer grönsaker här 
bara för man är stor så sägs det inte att man behöver stoppa ner en massa
för att gå upp en massa vikt men folk har just den uppfattningen lite orättvist tycker jag nog det är
jag förstår inte hur världen har blivit så tuff var finns respekt och ödmjuk någon stans nu för tiden 
jag bara undra..... om man ska komma någonstans här i världen
ska man vara tuff och tala osanning så kommer man längst 
fast alla säger det andra att man ska ge respekt och sanning och ödmjukhet 
men varfasiken är den när jag behöver den jaja nog om detta nu 
Förra söndagen var jag med min goa vän på bingo här på orten 
det är innerbandy föreningen som har det för att få in pengar till deras klubb
plus att vi kan få  en trevlig några timar min älskling var åxo där med hans mamma och syster 
dom höll plats till oss för vi vill inte vara där hur tidigt som hels räcker en halvtime 
och vet ni vad jag vann på bingot 1000 kr det var skoj tyvärr vann inte dom andra något 
men jag hadde bestämt innan med min goa vän om man vinner något stort så delar vi 
ja inte en hundring eller så men detta tycker jag så när det var slut och vi sa hej då
så fick hon pengarna jag håller alltid mitt ord andra kanske inte har gjort så
men är man goda vänner så tycker jag man kan glädja någon annan åxo blir trevligare
nähe nu har jag inte tid at sitta här
ska se om jag hittar någon fint recept på någon god grönsak rätt
jaja nu ska jag inte bara bli en kanin men ska försöka leva lite bättre just nu
men ska änndå unna mig ibland 
ha det så gött till nästa gång vi ses ska försöka komma in lite mer puss och kram 
Bye bye 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman då? Låter inte bra, kämpa på min vän du fixar detta. Förstår att du känner dig deppat det är lätt att bli, så som ni har/haft det. Jobbig höst för er alla, vinter med. Vilken tur du hade som vann, grattis till det. Önskar att vi bodde lite närmare, behöver dig, min vän, du är allt, puss kram

2014-03-02 @ 16:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0