Varit iväg !!!

I söndags på fb såg jag att min bror har varit hoss pappa 
ja där ser man men oss ville han inte ha över men bara gilla läget
jag har köpt en present så den får jag skicka med kort så får han göra vad han vill med det 
men visst kändes lite ihjärtat 
I måndags var jag ner och lämnade in min bil så nu har jag en låne bil men fick direkt åka tanka den 
för bensin tanken lyste så lite sen till min praktik kom jag men hann med allt jag skulle göra 
innan bilen kom och hämtade våra mackor och sallader 
och idag har jag varit i väg med min älskling i karlshamn på sjukhuset ett par timmar 
men jag passade på att äta middag där det var min favorit  rätt fisk *Mums*
passade på åxo köpa en tidning som jag kunnde läsa som sagt det tar ju en stund
sen blev det viops en glass på det åxo sen ska min älskling in igen på torsdag sen få vi se
på när han var klar så hadde dom stängt köket så han fick gå köpa sig en räkmacka i stället
men jag tror nog att han var lika glad för det han köpte sig ett chokladhjärtan kaka 
och det brukar inte vara det vanliga att han köper en kaka till så när jag tittade lite förundran på han 
sa han jaaaa jag tycker jag är värd det nu och klart att han är det
vet ni va jag höll nästan på att köra över på rött ljus i dag när vi skulle köra hem
hadde inte älskkling sagt till mig så hadde jag gjort det men nu fick jag tvärnita och det gick ju åxo bra 
satt i mina egna tankar inte bra det men nu gick det bra 
jag saknar min pärla för lånebilen var ingen höjdare och jag svettades som ett gnu änndå hadde fläkte på
ja jag hadde på det kalla men änndå svin varmt
och dyrt kommer det åxo bli men men ska det fixas så ska det 
igår var vi åxo och handlade och jisses vad det tog tid 
det var en massa saker som jag skulle ha som jag inte vanliga fall köper 
och jag ska bara tala om att det är en hel veten skap hitta det man skulle det tog nästan två timar 
och jag hatar att gå i affären vill bara hämta det jag ska ha sen ut men kan det ändra min kost till det bättre 
så får det ta den tiden det behövs när man har vant sig så går det säkert bättre 
I morgon ska jag träffa min goa gumma/vän vi ska träffas på renates det är den nya resturangen/cafe 
och äta middag ska bli trevligt det ser jag fram imot 
nähe nu ska jag gå och ducsha öfr jag ska se den nya serien vid nio den kan nog vara bra 
ha det så gött alla puss och kramis tills vi höres nästa gång 
Bye bye 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0