Ubs här igen !!!!!

Ja ni som inte visste så sitter jag här 
och mumsar med mitt kaffe hihihi
Solen skiner så fint idag åxo så vi få se vad dagen har att ut visa 
men har lite att göra här hemma först så vi få se med tiden 
vi var inne i karlshamn en tur igår då fick älsklingen ett mess av hans syster att mamma var ledsen
jaha vad nu då?????
men för att berätta historian kort så va hon besviken att vi inte talade om att vi åkte dit
fast hans syster visste men herre gud  jag var ledsen at min pappa inte ville vi skulle komma
och ville ha lite egentid med älsklingen är det för myckert begärt när hon har varit hoss oss i 5 vec
där gick min dag i stöpet jag blev på uselt humör och gick ut över älsklingen inte kul alls
och alla afärrer var stängda suck jag som vill shopa lite 
men vi åkte till elgiganten och där var det öppet så jag fick min skrivare 
men oj va paff jag blev den var ju billig färgpartonen kostade ju nästan mer änn skrivaren
vi gav 250 för skrivaren det var någon kapanj pris på det för dom hadde bytt logga 
me inte mig i mot då fick vi den billig 
sen på vägen köpte vi svenska jordgubbar och hemma köpte vi nattionalsdagens bakelse 
sen var vi åxo på kina och åt tycker nog vi var värda det som at vi var lediga utan mamma
Sen var åxo mi goa gumma här och hjälpte få gång skrivaren
så tack snälla så nu kan man skriva ut nyttiga recept bara av farten
så hoppars jag att jag kommer igång bättre med vikten 
sen kollade jag en sak på nätet om man kunnde bo någonstans i småland
som att min pappa inte vill jag har ju andra vänner som man vill besöka m,m 
men jisses om man ville bo en vec så skulle det kosta mellan 6000-8000
en helg mellan 2000-2500 och helg går ju så fort är ju inte klokt 
ja det blir inte lätt att komma hem och när man är arbetslös har man inte dom pengarna just 
och nu kommer bilen kosta en del som att den ska in och fixas 
jag skulle önska att man kunnde få ett jobb 
tänk om det kunnde vända snart så man kunnde få lite posetivt i sitt liv åxo 
är ju tur att man är glad och posetiv själv för det mesta 
nehe nu har jag inte tid att sitta här om jag ska ha tid att komma ut i solen lite åxo
Ha det gött alla mina goa puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0