Sveriges dag idag !!!!

 Ja en ny dag och nya utmaningar 
Jag mår lite bättre ja har pratat med en god vän som ringde mig häromdagen 
som fick mig till lite bättre humör och fick mig att tänka lite jag är verkligen glad att jag har henne 
hon hör av sig när jag inte visar livstäcken på en stund hon känner på sig när jag mår dårligt 
ja hon är verkligen en bra vän 
nu har en del saker löst sig räkningen löste sig och jag skulle få en hyr bil dom skulle fixa till besiktingen tills jag skulle ha den så den är säkert inte nice men huvudsaken jag har en bil
nu får jag hålla tummarna att jag får plats i den åxo 
sen har jag bestämt att jag kommer inte åka till pappa varför ska jag tvinga en som inte vill 
ja sen mamma har gått bort så känns det som hela min familj har gått bort????
man kan ju inte tvinga dom att träffas om dom inte vill hur kan dett  hända ???
jag har verkligen försökt men när det inte finns någon intresse vad ska man göra då ?
och det är med viktväkterna online ja vi få se hur det går denna vec på invägning
går nog inte så bra men bara ta nya tag
vi ska in och kolla på en skrivare som är lättare och billigare pratorner änn denna
sen har jag funderingar hitta en picknickorg kunnde ju vara kul att ha en sådan 
och kanske ta en tur och ha en liten picknic ja vi få se vad man hittar 
svärmor vet inte att vi inte kommer åka till pappa  men det märker hon nog snart 
men på måndag ska hon nog åka hem men vi få se 
I dag är det 
så ni får ha en bra sådan 
det ska vi åxo försöka att ha  GRATTIS SVERIGE 
igår vad det DANMARKS  så då klappade hjärtat lite extra som att jag är född och döpt där 
nu får ni ha det så gött för nu ska vi snart i väg en stund ha det puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0