Midsommar dagen

Hallo halloooooo
Idag är det  midsommardagen och då ska vi väg och grilla i kväll det ser jag fram i mot 
att träffa min goa gumma men hopars att hon inte är för trött hon ska jobba hela dagen 
annars får jag försöka pigga upp henne om det går 
jag ska väga in mig oneline i morgon men det kommer gå pipsvängen skit  i samma 
får ta nya tag men lite trist att jag inte får ihop det
men kan inte röra på mig lika myckert när jag har lingon vec 
men jag tänker inte deppa för det bara ta nya tag 
peos systers kille frågade peo om det var ok få provköra min bil
vill öva lite om han nu ska köra något när vi är i väg till öland  vet ju inte om man blir trött 
så är det bra att byta i mellan kan ju vara skönt att veta att någon kan köra
han är inte van med automat men går säkert bra 
Nu har jag inte så myckert mer att berätta just nu så ha det så gött mina vänner 
Puss och kram 
Bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0