Lördagen mest hela dagen !!!!!

Gäsp !!!!!!!
är visst lite seg idag men när jag har bäljat i mig en ton kaffe 
så ska det nog bli fart på denna tant ett måste idag
det ser ut  som hej kom och hjälp mig över allt i hemmet 
men måste bara komma i och skriva ett par rader 
min älskling var i väg på sitt besök i karlshamn är myckert igång
men bra att dom tar itur med det mer nu men lite oro finns det ju hos mig ju 
allt ser ok ut just nu men dom har pratat om att han skulle få träffa kirugen
för det var något i ryggen men jag hopars att dom kommer framtill att det är ok 
tänk om han kan bli förlamad? men om han måste så måste han
 men just nu vill jag inte tänka på det
sen fick han åxo en skena på ena armen för hans fingrar är så krokiga plus ont i armen 
får hopars att den hjälper lite
 ja nog om detta 
nu har svärmor inte varit här på en vec ganska skönt måste jag erkänna 
men det är en jobbig plats jag är i för älsklingen blev iterrad igår 
hans syster och dom andra skulle ut och äta igår vid fem tiden
 men jag sa vet inte om jag vill detta är ju ganska sent för mig
ja du kan ju äta en sallad blablabla men jag är inte dum
jag visste att då skulle mamma sova här på kvällen och då stannar hon
älskling nejdå så är det inte 
men se bara förra gången då blev det 5 vec
en god vän sa till mig att jag måste tuffa till mig när vi var hos henne i tordags
och berätta hur jag känner mig m,m till svärmor ja hon har nog rätt 
men inte lätt vill ju inte att hon ska börja gråta hon är ganska känslig 
eller bortskämnd och uträknat 
men en sak som jag har lärt mig när jag jobbade med mig själv 
att det inte alltid bra att säga vad man tycker och tänker för det kan såra människor mer
jag har altid varit en ärlig och rak tjej men ibland kanske man ska välja sina ord och duster
många tror att man är så stark och bra självförtroende men så är inte fallet alla gånger 
men just nu mår jag lite bättre skönt det jag har tryckt av mobilen igår för vill ha tyst 
och när har det hänt att jag har gjort det typ alldrig men nu är den tyst
och inte mått dårligt av det få se om jag släpper på den senare 
I går vad det den fredagen 13
Jag vet inte om jag är så skrockfull av mig men vi kom levskinnad från hemskeheter m,m
men där i mot var det ett hiskligt väder det regnade och åskade
så va skönt att man var innomhus då tur att älsklingen var hema då
Jag hopars att jag snart får min bil tillbax lånebilen är inte kul att köra 
vindtorkan är inget vidare man kan ju inte se ut dom är så sletna så man ser ju inget 
nähe om man skulle göra lite nytta innan ska fixa middag
jag har köpt sötpotatis 
jag har aldrigt köpt det innan eller smakat vad jag vet så ska bli kul att pröva 
sen får vi se vad mer dagen har att utvisa och man orkar göra något mer 
som ut och åka en tur ja vi få se 
men nu får ni ha det så gött alla goa PUSS OCH KRAM 
Bye bye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0