Inget kul alls

Nja vill helst dra över täcket igen 
finns inget som är kul just nu 
ingen som förstår mig bara sura miner det känns ganska ensamt att vara mig just nu
ja jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till och hur jag ska jobba med i själv 
när jag inte mår bra i själen jag har gått upp ytligare ett kilo i vikt 
hur kan det gå till jag som har gått med i viktväkterna så går man upp ett kilo första vec 
jippeeee toppen det blir nog lite så när man ensam får slåss för sitt liv och själ
inte lätt när man inte älskar sig själv att få det funka och just nu
vet jag inte hur man ska plocka fram den!!!!! är det någon som har några kloka råd????
så tackar jag inte nej för att få dom för just nu mår jag skiiiiit 
idag är det min älskade pappas födelsedag men dit kan jag ju inte åka han vill inte 
mmm jisses vad jag saknar min mamma som höll familjen och nu när hon inte finns längre 
så pust familjen väck man känner sig tortalt väderlöst och ensam
varför skaffar man sig famil och man bara ska slänga bort dom
kan förstå om man har gjort något elakt eller dumt  men inget av det har man gjort 
det enda är man flyttade till en annan ort och att mamma gick bort 
jag förstår inte varför mitt liv har blivit så här 
jag ska inte tänka så myckert ska försöka att ingte bry mig så myckert
jag ska försöka kämpa mer om mig själv i stället 
få ta nya tag nu den kommande vec 
Det är rena sommarn ute och här sitter jag 
ska nog ut lite sen ska bara skriva min dom på viktväkterna och kolla lite recept 
men jag kan turvärr inte skriva ut dom för min goa vän var här fixade skrivaren det var snällt 
men densriver knäppt satt länge och försökt klura ut så man kan få hela text med m,m
men efter en massa slösade med papper gav jag upp få ta det med henne när vi ses igen 
så länge får jag skriva för hand med det går det åxo
 Ja idag är det den andra prinsessas som döpts elonor ett vackert dop säkerligen min älskling tittar på det nu
och nu ska jag kila så ni får ha det så gött  puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: TjockMorsan

Hej gumman! Vad tråkigt att du mår dåligt i själen och att det mesta känns trist just nu. Jag har också mått dåligt i perioder i mitt liv och även levt med mina döttrars depressioner. Hur gärna man en vill hjälpa någon som mår dåligt, så går det inte om inte personen ifråga själv vill. Det spelar ingen roll hur mycket positivt jag hittar på för min dotter, för så fort det roliga är över så tar det tunga över igen.
Jag har lärt mig att rutiner är det bästa och att våga göra sånt som tar emot för att det är otäckt av någon anledning. Sen måste man försöka plocka fram det som är positivt och absolut undvika att grubbla för mycket över det som är dåligt. Man kan inte förändra andra människor, bara sig själv. Sen behöver man självklart människor som stöttar en och rycker lite i en när man vill dra sig undan. Tycker att du ska ta kontakt med en kurator, så du har någon utomstående att bolla dina tankar och känslor med. Det brukar finnas kuratorer på vårdcentralen.
Känner du att du vill prata av dig, så skicka ett PM till mig på FB.
Hoppas det bara är en svacka och att du snart ser ljusare på tillvaron igen.
KramKram!♥♥♥

2014-06-10 @ 11:25:21
URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0