Här igen

Jag sitter med min kopp kaffe och tittar ut 
vilkert härligt väder få se vad dagen har att erbjuda idag 
vi var hoss min goa gumma igår fick god mat och efterrätt vi hade en trevlig stund va kul att ses igen 
är ju lite längre tid i mellan nu som att du jobbar ja jag med så finns det ju inte så myckert tid 
jag hade invägning idag men som jag visste så hade jag gått upp i vikt men bara ta nya tag 
jag lär mig nog så småning om hur jag ska gå tillväga med den nya kosten ska nog gå 
det får ta den tiden det gör för annars tröttnar jag och får panik ångerst och som dom säger på v,v
man får äta godsaker men med måtta och man hamnar i fallgropar men bara resa sig upp igen 
och ta nya tag så just nu har jag ju inte gått ner så myckert men kommer nog 
nähe mina vänner nu ska jag ta mig en frukost så nu får ni ha det så gött puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: TjockMorsan

Hejsan! Hoppas du haft en härlig helg vännen? Den där kampen mot kilona känner jag igen. Jag har helt slutat tänka på att någonsin bli en smal person, utan det viktigaste för mig är att jag mår bra. Skulle säkerligen må ännu bättre om jag kunde minska ännu en del av barlasten, men alla försök har hit in tills har misslyckat. Bara att kämpa vidare... :)
KramKram!♥

2014-06-23 @ 10:34:28
URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0