Glad Midsommar !!!!!

Ja idag är det midsommar 
och just nu ser vädret ok ut så vi får hopars det håller i sig 
först var det meningen vi skulle vara hema själva men tillsist blev det ändring på det 
jag hadde ingen lust men ibland kanske man får bjuda till själv åxo när man blir bjuden 
men har lite ångerst med vikten m,m och dit vi ska bullas det säkert upp en massa härligheter 
men är ju bara midsommar en gång om året och dom flesta år är vi ju själva 
får kämpa vidare efter helgen men ska ju väga mig på söndag men men bara ta nya tag 
ubs kom på en sak vi är ju bjudna på grillkväll morgon och har inte svarat på det springer och gör det bums
så nu har jag skickat det får hopars att jag inte är sent ute 
vad har hänt sedan jag var inne sist ??????
det roliga är att jag är ganska glömsk nu för tiden 
kommer inte håg vad jag har gjort eller dagar nu längre vad betyder detta ????
att jag börjar bli gammal kan det vara så hahahahaha
jag har skickat paketet till min pappa men har inte fått något svar
får bara hoppars han gillade det han fick 
men jag trodde nästan inte heller han skulle höra av sig
han kommer ju inte ihåg längre när jag fyller år m,m
sen har jag varit i karlshamn med min svärmor till ögonläkaren 
ja sen var jag i karlsham på 
  Min mobil har strulat en massa så nu tog
mitt tålamod slut så nu har vi varit inne och fixat en ny men mitt sim kort har inte kommit ännu 
så jag får snällt vänta jag köpt ett skydd att den skulle ligga i 
men när vi kom hem så fick vi inte det till att funka mobilen var för tjock för att få plats  i skyddet ????
och sen hör det till att jag hadde röda vec så jag blev inte glad nej jag blev sur 
så bara åka in igen *suck* när vi kom fram andra gången fick älsklingen gå in 
för jag hadde på känn att det var något enkel fel 
och när han kom ut så skrattade han bara
det var samma som sålde mobilen som tog i mot min älskling 
vet ni vad det var för fel???? japp man skulle ta bort bakstyckert åååååååå så simpelt
fattade inte varför dom tjatade vad man skulle ha för färg när man änndå tog bort bakstycket sen
fast klart om man inte andvänder skyddet så mn det gör jag nu iallafall
men mobilen  heter samsung s5 en blå 
nähe nu har jag inte tid att sitta här ska vika tvätten sen in i duschen 
undra vad man ska ta på för något vädret ser ju lite lurigt ut 
men vi ska ju sitta i party tält me kan ju bli ruggigt mmm få se vad det blir 
men jag får äta något litet till middag för vi ska vara där vid tre måste ju tänka på sockret 
sen ska vi hämta svärmor åxo plus att kenot går ut idag ska lösa in den och förnya
Ja man hoppars att man ska få in storkovan någon gång men tyvärr gäller det någ inte mig 
men man kan ju få drömma och spelar man inte så kan man ju inget vinna heller 
fast jag tror nog att jag hadde känat mer att inte spela
ubs nu skenade jag iväg igen i mina tankar nehe nu måste jag kila 
 Ha det så gött och var rädda om er puss och kram 
Bye bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0