Första juni

 Så härligt att sitta här och höra fåglarna som sjunger utanför
och solen skinner så fint och dricka sin kopp kaffe kan det vara bättre 
men känner mig lite trött det var en väldans levade utanför i natt jag brukar sova som en stock 
men denna gång vaknade jag men somnade om snabbt igen men var där imot på toa flera gånger undan natten ja jag drack kaffe lite sent igår så det var mer springande änn vad det brukar vara
jag hann med en massa igår så det var ju bra 
idag tvättar vi så det finns alltid att göra jag tränade igår på mitt gåband 
jag hadde bestämt en halvtimme men jisses efter 10 minuter så slog hjärtat dubbelvolter m,m 
ropade på älsklingen så han fick komma med vatten och vara där så körde jag tio minuter till
men sen var inte orken med mig längre känns att det var ett tag sedan jag gick på den
så det får bli 20 min i en vec sen få vi se om jag har fått upp lite flås
I morgon ska jag köra älsklingen till karlshamn sjukhus så får jag vänta på han i 2 timar
det tar dett var gång men gör inget bra att dom hjälper han 
nähe nu måste jag sluta måste fixa en del innan middag idag blir det köttbullar 
ni får ha det så gött alla goa läsare puss och kram 
Bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0