Bläääää och blääää

 Livet är inte en dans på rosor 
och jag vet att det finns andra som har det värre .... 
men just nu är det alders för myckert intrång i mitt liv och mitt hjärta böder av allt motgångar
på min praktik är det en som är bläääää
och sen har jag fått en räkning som jag har betalat som vill ska betala igen (löser sig  nog)
sen var vi inne och kolla vilken hyrbil vi skulle få ja så man får plats
ja nu hadde dom visst ingen atumater men skulle kolla upp detta
men hallo sa ju det att jag bara kör atumat så vi skulle höra av oss i morgon få se om det löser sig 
men jag kan inte vara utan bil jag har körningar till karlshamn lassarett 2 ggr den vec m,m
sen var det tänkt att vi skulle till småland i helgen för min pappa fyller år men se ni det ville han inte 
och jag som hadde sett framimot komma till småland sen vara ledig från svärmor lite men nähe
men jag tänker i allafall åka på söndag när min pappa fyller år varken han vill eller inte 
ja svärmor är nog åxo med hon är ju med det mesta av tiden
undra när hon har tänkt att åka hem igen ???? får hoppars att benet blir friskt snart 
men dom hittade inget fel på rönken  så vad vet jag hon kanske trivs så bra här så stannar kvar
men nu får det ta ett slut snart jag mår inte bra av allt detta 
ja så hände det en sak till transsportstyrelsen hörde av sig dom godkännde mitt intyg 
men ville ha ett nytt år 2019 Suck jaja visst bra med koll men lite överdrivet för en liten unket tab
jag undra vad mer som kan gå fel för mig just nu vet inte hur myckert mer man klara  syket
varför kan man inte bara få må bra  just nu är jag en väldigt ledsen och ont i själen 
skulle önska man slapp allt detta 
jag skulle önska
1.att pappa fick tillbax livs glädjen 
2.att han vill att vi ska komma hem myckert
3.att jag och älsklingen får vara ensama
4.att jag blir glad igen 
5.att hinna med mina vänner mer
6. en bra vikt nedgång
7.och hälsa på min goa kusin i strömsnäs
8.ett jobb
Ja det är väll inte för myckert begärt eller ?????
jajajanog om gnäll för denna  gång 
ja just det jag har gått med i viktväkterna online få se hur det går 
just nu är det kaos i min hjärn kontor men jag hoppars jag kan släppa allt skit jag har just nu 
och komma vidare jag skulle önska jag var lite tuffare när det gäller vissa saker 
men men jag  tror jag ska krypa ner i täcket och tycka synd om själv lite
ni får ha det så gött alla goa läsare puss och kram 
Bye bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0