Tja tja

 Hett hett är ganska trött på detta nu blääää
vi hadde ju besök i går det var trevligt min vän försöker lura med mig på loppis 
jag har aldrig varit så förjust på det som min pappa hadde en antik affär för
och gick på myckert loppis drog hem en massa skräp som jag tyckte när jag var liten
och fick vara med i flera timar som barn tyckte man inte detta var kul 
men är ju hennes intresse ja min älskling gillar det åxo
och det är ju ett sett att umgås så jag kanske ska ha det i tankarna fast jag inte själv gillar det
så kan jag ju bjuda med mig som sällskap allafall ja vi få se 
men vi hadde en trevlig stund när dom var här fast man svettas som en gnu 
på kvällen ville min älskling vi skulle åka och äta en mjukglass han vet att jag älskar mjukglass 
men tyvärr var den slut jaja min vanliga otur men jag ska inte klaga
jag tänker på dom som hadde oväder igår var en del av mina vänner som blev drabbade
i småland sen kan jag inte låta bli och tänka på pappa undra hur det gick för han
men som att det inte har kommit något telefon samtal gick det nog bra
jag är fortfarande ledsen att han inte har hört av sig men jag kan tyvärr inget mer att göra
vill han inte så vill han inte tänk en gång i tiden var jag pappas flicka
men nu tycker han inte om mig längre sdet är så det gör ont i sitt lilla hjärta 
Nu dippade posten ner men det var bara 
en hel drös reklam inte klokt va reklam det kan komma 
oj nu hoppade jag ifrån det jag höll på att skriva men blev bara så ledsen när jag tänkte på pappa 
min goa gumma från småland fick in en masssa vatten i sin lägenhet hua stackaren 
inte roligt för henne hon som har sett fram imot sin semester med sin älskling på öland några dagar 
sen en annan vän fick hela altanen förstörd m,m ja verkligen inget vidare skulle önska jag kunnde hjälpa till på något sett men är kanske inte så lätt när jag bor här och hon där 
Japp min älskling har åxo börjat jobba igen 
jag har en vec kvar skönt det han kom hem idag på frukost berättade han har pratat
med en av grannarna att vill att vi ska ha kontakt igen m,m
blev sur att jag hadde förlåtit en vän m,m så tog bort mig på fb m,m 
allså jag begiper inte varför en del ska vara så bansliga
att man inte själv vill bestämma vem man vill ha i sitt liv eller inte
lika dant älsklingens ungdoms vän gjorde så vi har inte haft kontakt med han ett bra tag 
man orkar inte lägga ner i en massa negativa energi bara välja vill man vara med mig eller oss
så får man nog bjuda till lite
 och inte bestämma vad vi får göra eller inte vi bestämmer ju inte över ert liv
men många vill bestämma om vårt och lägga sig i 
nu kom älsklingen hem plask blöt stackaren var nog varmt att jobba idag ??????
hua glad att det inte var mig 
vad som händer idag ja det vet jag inte men blir nog inte många knop
där slängde jag av mig tröjan plask blött så nu sitter jag i min sport bh
jag tror jag har liggandes tröjer över allt i lägenheten för när jag blir för varm slänger ja av den 
sen får man hoppars att ingen dyker upp när man sitter så hahahahaha
det är ju ner rullat så ingen ka se in tur det annars hadde dom nog svimmat om dom hadde sett mig 
stor val ross är ju ingen vacker syn just nu var jag inte snäll mot mig själv jag vet 
men gillar man sig inte själv så gör man inte försöker jobba på det
men när jag inte kan få ihop maten m,m men jag hopars jag kan lösa det 
 vad vi ska ha till middag 
ja det är ju egentligen ingen vidare stå vid spisen och äta är ju inget vidare heller
som att det är så varmt så är man ju inte hungrig men mat måste man ha
för att kroppen ska må bra m,m min äskling är sugen på revbensspjäll 
finns på dagens här så det blir det nog hoppars dom är tjocka är ju lite mer kött i det
och godare änn tunna tycker jag men det är ju en smak sak 
nähe nu så slutar jag för idag ha det så gött alla godingar puss och kram 
Bye bye
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0