snart semester

ALLA Vänner 
jag vet inte vad som jag har skrivit eller inte blir ju lite så när man inte hoppar in lite ofta 
men har nog inte hänt så myckert förutom mina vänner tycker jag är dåligt på att höra av mig 
min goa vän var här i går och hennes kille vi har ju inte setts på 2 vec
ubs är det så länge sedan  vad tiden går men vi hadde trevligt och många goa skratt
och sen är nog lite så när vi har älsklingens mamma här lite som titt som tätt
men man måste ju förstå att det är ensamt föer henne och är gammal
och hadde det varit min mamma så hadde jag hjälpt henne så myckert jag hadde kunnat 
så är det när man bara lever för den andra helften tur att det inte är så idag 
men då finns det annat som at man kämpar inte lika hårt med sina förhållande
man byter bara ut dom som hipp som happ
nu faller jag inte in i det mönstret jag kämpar med mina förhållande innan jag bestämmer mig 
nu har snart älsklingen och jag varit tillsamans i 7 år i höst 
jag ska snart kila in i ducshen för ska snart i väg
och  hämta peos syster och kille har varit på kilebom i sölversborg dom har bott där några dagar 
I morgon kommer nog min Gumma från småland
det blir ju tyvärr inte lika länge som att vi ska på en liten resa slutet av vec 
men vi får ta vara på tiden vi får 
nehe nu måste jag kila ha det så gött alla mina goa vänner puss och kram 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag längtar sååååå

2014-07-05 @ 22:42:02
Postat av: Anonym

Jag längtar sååååå

2014-07-05 @ 22:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0