Öland

 Ja nu tänkte jag berätta lite om våran tur  till öland
vi var först och hämtade älsklingens syster och kille sen svärmor så det blev fullt packad bil 
sen bar det iväg var lite orolig när jag skulle komma till ölandsbron
min goa gumma beättade att hon tyckte den var otäck
så jag hadde funderingar om peos systers kille skulle köra över den
men jag bestämde mig till sist att jag skulle göra det
 och det var inte så farligt som jag trodde det skulle vara så allt gick bra 
vi landade där vi skulle bo
Safaricamp hette det   ( lånad bild ) 
vi var lite tidiga så vi åt middag där jag tog ölandskroppkakor
det var ju bara ett måste nu när ma var på öland dom var jätte goda 
vi hadde bestämt när vi kom till stugan skulle jag sova där det fanns toalett
som att jag är uppe så många gånger och när vi öppnade till stugan
börjades gnälla stegen var förbrant vilken liten tv m,m
jag blev så ledsen att jag började gråta för jag kändes som det var mitt fel
som hadde beställt denna stuga m,m men till sist så löste vi det med 
att jag inte drog ut bädd soffan så fick två plats på golvet med bäddsoffa madraserna
som at det fans en bädd soffa uppe så tog den madrassen ner och jag på bäddsoffan nere 
jag kan tala om att jag sov ganska lite
och killarna uppe hörde hur jag stunkade var gång jag försökte vända mig om
den var hård som en sten att ligga i och jag som är stror kände varända ben när jag låg 
och det brukar inte vara den vanliga att jag gör det
mamma och hans syster snarkade ikapp men änndå hadde dom inte sovit myckert* suck *
efter det var vi inne och köpte en dubbelbäddmadras i luft en sådan som pumpar upp sig själv
dyr men för att slippa gnäll så men gissa vad dom tyckte om den nya sängen ja det behöver jag nog inte tala om kan säga det var ganska myckert gnäll från två damer denna resa inte kul
men jag försökte svälja allt negativa dom förde på denna resa och försöka har kul 
jag körde hela tiden på semestern och kan lova jag sov minst men änndå höll humöret uppe 
men nog om detta ska berätta lite vad vi åkte när vi på öland 
 vi var på djurparken ena dagen kostade 350 per
och om man ville vara där två dagar kostade 450
men vi ville göra annat åxo så det blev en dag men det var så varmt så djuren var väldigt slöa
och var en del som var inne men vi fick se en del vi var där till tio på morgonen till fem på kvällen 
vi hann inte med allt men det gör inget det var trevligt en då 
sen har vi åxo varit på långe jan men det var tyvärr stängt när vi var där kom lite försent
men vi fick se fyren plus längs vägen var djuren fria
så helt plöstligt dök det upp en kalv mitt på vägen
ja man visste inte vad som kunnde dyka upp på vägen så man var tvungen ha sten koll
lite kul var det sen har vi åxo varit på slottsurinen och solliden och borgholm och färjestad
så lite har det hunnits med och det har varit varmt alla dagar så man har druckigt mycker och gått myckert så några kilon måste jag väll har gått ner tycker man ?
sen på söndagen tjeckade vi ut och åkte till kalmar vi bestämde oss att vara en natt där 
vilken trevlig liten stad sklle vilja vara där lite längre men tyvärr styr pengarna lite åxo
men vem vet en vacker dag kanske man kommer dit igen 
och det var skönt att komma hem igen och helskinnade kom alla hem /fniss*
Min goa gumma var och hälsade på mig igår hon hade saknat mig  kan jag inte förstå 
jag som är så hemsk m,m
 men vi hade trevligt och bestämde att vi skulle äta ihop på maxi
när hennes kille slutade på jobbet
så efter tolv åt vi spätta jag och gumman
 killarna ville ju inte ha det dom var visst rädda att dom skulle bli mer inteligetta *ASG*
på tal om det jag gick inte ner en massa kilon när jag var i väg par kilon upp /Suck*
så myckert som jag gick kanske var det muskler jag fick hahahahaha
Idag tvättar vi kl 11-16.00
sen ska jag packa upp lite åxo har inte hunnit med det ännu 
nej nu orkar jag inte sitta här så ha det gött alla godingar puss och kram 
Bye bye 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0