Jippiiiiii får stor besök !!!!!

Vilkert härligt väder det var igår
men jisses vad man svettades var lite för varmt i mitt tycke men ska inte klaga
var och hämtade peos syster och kille i går i sölversborg det gick bra 
det sägs att ja ska ha AC i bilen me den verkar inte funka något vidare 
så det var varmt i bilen så om man inte gick ner några hg där så är det konstigt 
och i natt var det åxo varmt fast fönstret var öppet 
 
Idag ska jag åka och hämta min Gumma
från småland i älmhult så det kommer bli varmt i bilen idag åxo
men får ta en glass när man kommer fram så blir det bra
hon kommer in med tåget vid tre tiden och vi åker god tid
som att man inte vet hur det ser ut på vägarna
men just nu sitter jag och njuter mitt kaffe sen ska det bäddas rent i alla sängarna 
mamma ska vara kvar idag åxo så få se vad hon ska sova
men där det finn hjärte rum och sjärterum men i morgon ska mamma hem 
har jag bestämt men om vi ska ut lite på dagarna när gumman är här 
så får hon gärna följa med om hon vill 
nehe bäst att sluta nu så jag blir klar med det jag ska göra
så ni  får ha det så gött alla i det härliga vädret puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0