Hot hot !!!!!!!

Japp jag lever ännu 
Men jisses vad varmt det är så det har inte varit många knop dom här dagarna 
man har svttas en massa ton och bara försöker vara
jag kan bara säga sommar och värme är inte min favorit 
jag orkar ju inte göra något förutom bara rasa upp i vikt inte alls kul 
får hopars vädret kan ändra sig till lite behagligare så man orkar göra saker och ting 
jajaja nog om detta idag får vi storfrämat ska bli trevligt vi har ju inte ses på ett tag 
så det ska bli kul och änndå bor vi på samma ort kan bli så ibland 
ser fram i mot detta 
 
inte myckert man orka sitta här vid datorn man svettas redan och jag hatar svettas 
så nu kilar jag och tar lite glass och svalka ner mig med 
ni får ha det så gött alla goa vänner /bloggare  puss och kram 
Bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0