Hett hett hett !!!!!!!

 Hjälp va varmt en redig värmeböld har kommit 
man svettas ju som en gnu 
Vi var ju och hämtade min gumma igår och det var varmt i bilen kan jag lova
man var ju helt blöt innan man kom fram på vägen dit så stötte vi på en olycka
och poliser och två ambulanser det var brandmän lite obehagligt tyckte jag 
men dom var väldigt duktiga dom ställde brandbilar m,m  framför där det har hänt
så man såg inte dom skadade det tyckte jag var väldigt bra
för är ju väldigt obehaglit om man fick se och kan vara tufft för dom det gäller
så måste ge dom en guld stjärna 
nu ska jag snart hoppa in i ducshen vi ska ju ut och köra så min gumma få se lite
men alla klagar om värmen och är trötta så få se hur myckert alla orkar 
få ta som det kommer man kan ju inte slåss med värmen hahahahaha
och jag är ju inte heller förtjust för varmt lagom är bäst
men alla har ju olika årsikter på vad som är lagom
jag blir ju bara blöt av att sitta här och skriva till er så nu kilar ja vidare 
ha det så gött alla i dennna härliga väder puss och kram
Bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0