Hej svejs

 Jisses vad hett det är nu tycker jag nog att det kan stilla sig lite 
Jag har inte hunnit blogga så myckert och har ju en hel massa att skriva om 
vet inte vad jag ska börja  
få börja med att min gumma i småland hadde några dagar tillsamans
men hetiska som att man ville visa en massa när hon var här
sen efter det så åkte vi till gyllneyttern över helgen det gick bra att köra
men var ganska trött när vi kom fram vi chekade in och vilade en stund
det var helt magiskt vi såg ner till vattnet och fina rum hela hotellet var mysigt
det fanns en kaffe stuga och en afärr med massa sovier och polkagrisar
och rakt över vägen kunne man få se när dom gjorde polkagrisar m,m
så första dagen var vi bara på gyllneyttern vi åt på hotellet åxo jisses vad dyrt 
men vi njöt i fulla drag och älsklingens mamma myste i fulla drag hon åxo 
 sånna här låg i en liten påse på rumen
så man kunnde få smaka på om man nu ville 
vi åt lite hotellfrukost var jätte gott sen åkte vi till gränna men jisses vad vägarna va smala i gränna men kom helskinnad ut där ifrån sen men gällde full fokus kan jag lova
vi var nere vid båten åxo men var ganska dyrt komma över om man ville ha bilen
sen var det myckert folk för det var något speciellt denna helg vi var där
 så vi valde bara strosa runt i gränna och det var myckert varmt så myckert dricka gick åt
men vi hadde en trevlig helg fint väder m,m
men hem färden kunne varit bättre det öste ner lite innan värnamo hela vägen hem
det var jobbigt bilarna som körde förbi skvätte upp i rutorna så man såg inte ett skit
och par vattenplaningar fick man men kom till sist hem helskinnad så det var bra
ja det var lite om det sen var vi hema några dagar innan vi åkte till öland 
men det kan jag berätta om lite senare idag eller en annan dag orkar inte skriva mer just nu 
ha det så gött alla mina goa puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0