Hej hej vad tiden går

Här bjuder jag på en drink svalkande och god 
ja det är hett idag åxo så jag orkar inte skriva så myckert för varmen tar kål på en 
men man ska inte klaga men vi har varit på våra upptågsfärd kan berätta lite snabbt 
vi har varit på en fisk resturang i karlshamn jättegod mat sen var vi ebbamålabruk kollade lite
sen var vi och fikade med i mörum ett känd cafe
och igår tog vi en lång tripp till peos föräldras stuga
som hans mamma har sålt till peos pappas bror som att mamma inte kan ha den i 
jämjö sen åkte vi en tur ner till havet i i christianopel åt middag m,m
vi var hemma här först efter sju tiden på kvällen åkte vid halv elva på förmiddagen
så det har varit långa dagar  men nu har min gumma fått se lite hopars hon gillade det 
för det har varit ganska varmt 
idag ska vi åxo ut på en liten tripp men blir inte så lång tror jag 
som att min gumma ska åka hem och vi ska till gyllneyttern /Gränna 
och vi har gfått en massa beställningar av polka grisar med oss hem
jag gillar inte polkagrisar så inga till mig hem
vi ska bara vara över helgen men ska försöka passa på njuta inte lätt som att det jag som kör 
men inne på gränna kan man gå och njuta och på hotellet såg väldigt fint ut 
nehe nu måste jag kila om vi ska hinna med lite måste dusha först 
ha det så gött alla i värmen och semestern puss och kram

Kommentarer
Postat av: TjockMorsan

Vad trevligt med alla utflykterna, men jag saknar lite foton. ;)

Gränna är ju en jätte mysig gammal stad vid Vätterns strand. Även om man inte gillar Polkagrisar så är det rätt kul att se hur duktiga de är på att baka till dem. Får ni möjlighet tycker jag att ni ska ta färjan över till Visingsö, men helst då med bilen så ni kan ta er runt ön. Finns fina gamla ruiner att besöka bland annat. Ha en härlig helg i Gränna!
KramKram!♥

2014-07-10 @ 11:47:05
URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0