Har ni hört????

Det är fortfarande varmt 
Jag håller på att svettas ihjäl 
jaja jag vet här kommer gnäll och gnäll
men nu tycker jag nog att det kan bli lite svalare 
Dert har regnat en del och åskat och i morse hadeåxo regnat och åskat
men jag hade inte hört ett skit fast jag hade fönstret uppe
men jag har ju både radion på och fläkten så jag har inget hört 
var ju uppe flera gånger som att det var så varmt har ju sv¨årt att sova då 
men när jag väl sover så kan visst inget väcka mig om det är bra eller ont vet ja inte riktigt
men får hopars man vaknar när man måste så är det väl ok
Jag sitter med min andra kopp kaffe 
och svettas som en gnu inte har det blivit svalare 
*Suck* man får ju inget gjort när det är så varmt min fusik orkar inte m.m
jag har en disk sen flera dagar och tröjer som liger över allt som jag tar av när det är varmt
nu är jag genom sur igen fast har varit inne i ducshen i morse
Det får bli en till i eftermidag som att jag ska i väg vid fyra och fin slipa med håret 
annars blir det nog ganska lung man orkar ju inte så myckert 
jag förstår mig inte på dom människorna som orkar hålla på med det ena efter det andra
i detta vädret ch svettas inget vidare lykos dom 
och snart ska man börja jobba igen får hopars det blir lite svalare snart 
igår var vi åxo ute körde en tur till bromölla
jisses vad varmt man var ju genom sur när man gick ur bilen
men nu fick älsklingens mamma hälsat på sin syster 
sen när vi kom hem handlade vi lite men jisses vad altär dyrt nu för tiden 
sen var jag inne och kollade om det fans några lägenheter lediga det var inte många 
det är ganska dåligt på den biten just nu
 det fanns fyra lägenheter i hela denna komun inte klokt ju 
men ja hittade en som var lite intresant me den var inte så stor den var på 74 kvr
en trea men det var många sökande på den så jag vet inte men vi få se hur det går 
vi var nr 18 som satte oss på den men dom har så dumt system
så vi fåer hopars vi har mest poäng annars är det nog kört för oss
vi trivs ganska bra här men är ganska dyrt vi betalar 6400 
men som sagt vi får så vad som händer och hur den ser ut m.m
ja det var lite vad som händer hos mig 
nu får ni ha det så gött mina godingar puss och kram 
Bye bye 
Ps jag sänder en tanke till min gumma i småland som har det ganska tufft 
med översvämmningen i sin lägenhet får hopars att allt löser sig 
hon kom aldrig i väg till öland med sin skat som hon kallar han för 
så jag är glad att hon fick uppleva lite här när hon var hoss oss
så hon fick ut lite på sin semester efter allt hon fick uppleva 
finns för dig när du vill puss och kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0