Snö och snö

 Lånad bild 
jag hinner ju inte föra in biloder eller ta några just nu så det får bli denna 
japp nu har det hänt en massa snö och blåst här i blekinge 
ska bara tala om det var inte kul att åka ut idag men var ju tvunngen 
skulle ta ett drogtest annars får man inte börja jobba dom gör såhär i denna komun 
om det är bra eller dåligt ja bestäm själva 
men det gick bra och inte trodde jag något annat heller så på måndag ska jag praktisera 
ska börja nio den dagen ska bli kul att komma igång skönt 
sen efter det var jag hoss en vän som jag aldrig har varit hoss har inte blivit av 
och tiden till det det var trevligt hon hadde jätte fint  och en rolig katt åxo 
har aldrig hört en katt prata på de viset  han var så söt 
men var inget kul att köra  halt och elände men kom hem helskinnad
igår var jag och frukost fika med min goa vän trevligt sen följde hon med hem 
helt plöstligt fick hon ett ryck började med mina julsaker plocka ner dom 
ööööö jaha och jag började tvätta åxo som min älskling har mer ont änn vanligt så 
hjälpte jag till mer annars brukar han ta tvätten för det mesta 
så jag blev ganska varm och tjabbade med min vän men är änndå glad att hon finns i mitt liv 
vi har kul ihop och hon förstår mig ganska bra nu läser av mig bra och kul att göra saker tillsamans
våra andra hälft är nog lite sotis att vi har kul ihop och gör saker 
men jag tycker det är bra att ha sånna vänner jag mår bättre av det
att man kan hitta på saker ihop m,m
jag har så klart några fler vänner men är olika band till dom ( typ gott och blandat  ASG )
Japp mamma är tillbax hit sedan igår men det är ok 
för jag bestämde att det var ok så får peos syster en liten pause
som att hon hadde varit hos läkaren igår och han tyckte inte att hon skulle vara själv
och i morgon fyller mamma år så det är ok men bara några dagar sen får 
hans syster ta över jag hoppars att mamma = svärmor  blir bättre med sin förkyldning 
m,m så man kan få lite egen tid  som man vill
nehe nu ska jag fixa till disken sen lite kvälls mat 
ha det gött och var rädda om er puss och kram 
Bye bye
 
 

Kommentarer
Postat av: TjockMorsan

Ja, ni tycks haft ett riktigt busväder där nere. Snö har vi haft i en vecka nu, men inte så värst mycket. Även vi har haft det blåsigt de sista dagarna och det gör ju att det känns mycket kallare än vad termometern visar. Du måste vara riktigt försiktig när du ger dig ut på vägarna nu, men det är kanske en onödig uppmaning till en klok person som dig. ;)

Bra att ni tycks kunna dela på ansvaret för "mamma" nu, då blir det ju lite lättare för er alla. Hoppas din Peo mår bättre snart och att du får en bra start på praktikplatsen. Lycka till!

KramKram!♥

2014-01-19 @ 21:58:16
URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0