Praktikplatsen

 Ja det är ju några dagar sedan jag var här
men har inte hänt sådär myckert och kanske blir tjatigt att höra
att jag har umgås med mina söta goa vänner hela tiden för det är ju det jag gör 
när jag är hema blir så rastlös att bara vara hema och titta på tv eller vara vid datorn hela tiden
är inte riktigt min grej jag trivs att vara med mina vänner då mår jag som bäst 
och tänker inte så myckert på det onda värken fast det är ju klart ibland kan det ju inte undgå
då slåss lederna m,m men jag försöker  vara glad och posetiv änndå
Jisses vad starkt kaffe jag gjorde idag då kanske jag vaknar till för ducshen gjorde det inte 
jag måste bara säga en sak jag  Ääääääälskar mitt körkort bästa som kunde hända 
behöver inte fråga om hjälp när jag ska handla eller ska någon stans så skönt 
och sedan kan jag ge tillbax med att köra som man har gjort för mig
jag har tagit mitt ettårs kontroll på mitt socker så nu har jag fått en tid hos läkaren 
nästa månad så får vi se min dom jag hoppars det har gått bra 
i tisdags körde jag till karlshamn för första gången
det gick jättebra fast jag körde inte inne i stan vi åkte till sjukhuset för att plocka upp
peos mamma och syster .........
Idag ska jag börja på min första praktik
är så glad ska bli skönt att komma ut lite jag hoppars verkligen att jag ska klara av detta
och inte värken ska ta för myckert överhand men jag är ganska tjurig och envis 
så ger inte upp i första taget fast lite orolig är jag för inte det bästa jobb 
om det blir myckert stå och spring men just nu ser jag fram i mot att börja
jag ska börja med 4 timar först sen trappar vi upp efter ett tag 
som att jag inte har jobbat på så många år nu så får vi ta det lungt i början 
idag ska jag börja klockan tio i morgon vet jag inte vilken tid
vi ska städa och plocka upp saker så det blir bra sen sätter vi igång nästa vec
då börjar jag på morgonen 7 för det är då det är mest att göra
sen senare idag vid fyra tiden ska vi ner till peos mamma och syster dom skulle göra 
hemagjord grönsaks soppa och jag älskar soppa men min älskling gillar inte det 
så dom skulle göra stektpotatis vad mer vet jag inte men han får säkert en köttbit till
så bra då slipper jag ju göra middag idag 
nähe lite frukost innan jag ska göra mig i ordning för att åka till jobbet jisses det lät det hihihi
ha det så gött puss och kram tack för mig 
Bye bye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0