Ont ont ont

  Ska bara varna er det är gfnällvarning på gång 
så vill ni inte läsa så hjopp ut nu ........
Jag hatar komenist vec och ni som inte vet vad det betyder så är det något 
vi tjejer har en gång i månaden skit kul näpp inte för mig jag tänker inte gå in på det 
men ni som känner mig vet hur mitt måendet är 
min älskling stannade hema idag han mår inget vidare måste erkänna är lite orolig för han 
han ska till läkaren i morgon jag hopars dom gör en utredning så han kan må bättre 
han har myckert värk just nu vet inte om det är allt som har hänt
men nu har jag satt ner foten 
i lördags ringde peos systerkille till min älskling och undrade om vi ville komma och äta middag 
hos dom ööööö vad jag blev paff det brukar ju inte vara så vanligt
i alla fall inte så nära sen 
vi åt där sist vi tackade ju ja blev ju glad att slippa göra middag
men sen kom det om vi inte kunnde ta mamma på lördagkväll när vi skulle åka hem
för dom hadde lite annat göra när min älskling hadde lagt på och jag fick tänka lite
så blev jag tossig nääää vet du vad !!!!!!! vi har inte haft en hel helg sen din pappa gick bort själva
nu får det bli ett slut jag vill inte äta middag så han fick ringa av beställa allt 
och mamma kom inte hit heller 
det är inte så att jag inte gillar min svär mor det gör jag
och hon får gärna vara här någon helg och så men inte just nu 
för min älskling behöver en pause och jag åxo 
i morgon skulle jag göra ett drog test men kan inte som att komenist vec är på besök 
ja nu är det ju inte så att jag håller på med droger men måste göra ett när jag ska ut på praktik
och dan efter skulle jag till sköterska kolla mitt ekg och lite andra prover men 
går ju inte så länge så har fått ändra tiderna 
så på fredag drogtestet  och tisdag det andra 
idag ringde en tjej som jag ska gå till i morgon på komunen kolla lite 
vad jag kan tänka mig och så få vi se hur det går jag hoppars att det går bra 
är ju inte på det bästa humöret just nu men jag kör min älskling till läkaren först 
sen åker jag på mitt möte hopars att det inte tar så långt tid så kan jag plocka upp han igen 
sen på eftermidag ska vi få besök av en vän ska bli trevligt var ju ett tag sedan 
min goa vän var här idag en stund hon ville hjälpa mig att plocka ut julen 
men det får vänta tills vi mår lite bättre men snällt av henne att tänka på oss 
 nähe äta lite ni får ha det så gött puss och kram   tack för ordet
Bye bye  
 

Kommentarer
Postat av: TjockMorsan

Hej gumman! Tycker inte alls ditt inlägg var speciellt gnälligt, Tvärt om blir jag glad när jag ser att du satt ner foten och sagt "nej". Ibland orkar man inte ställa upp och man måste ju få tänka på sig själv också eller sin älskling, som du gjorde. Bra jobbat tjejen!
Hoppas du mår bättre snart, när eländet avtar och att ditt möte på kommunen leder till något positivt.

Stor kram från mig!♥

2014-01-14 @ 13:39:23
URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0