Inte ett dugg förvånad

  Jag är skit trött skulle behöva lite semester
från allt men men 
igår var vi ute och körde lite och visade min vän från småland lite natur m,m 
det var trevligt sen var vi på kina det var gott det åxo fast jag tycker den gamle ägaren var bättre
sen var vi åxo och fikade hoss peos mamma sen på kvällen kom min goa vän och hennes pojkvän
dom hadde varit på bio så dom passade på att komma inom det var trevligt 
idag hadde vi tvätten den fick jag ta hand om som att min älskling åkte iväg skulle till bromölla
till hans mormor och morfars grav sen ville dom har tagit med fika hem
men jag tackade nej har gått upp en del nu så det får vara bra
så det blev bara en slät kopp kaffe  vi har spelat bingo idag men vann inget 
men det visste man ju redan och sen skulle peos syster vara med mamma ett par dar
så man kunnde få älsklingen hemma så min vän fick träffa han lite åxo
men gissa vad som hände japp hans syster bestämde sig att vara hema efter middagen
 men mamma skulle komma till dom i morgon så mamma skulle sova själv 
va hände jo hon ringde älsklingen och bestämde sig inte åka till hans syster i morgon 
hon skulle följa med oss i morgon i stället när jag ska köra och lämna av min goa vän  i älmhult
ska med tåget där är 5 mil dit tror jag och så långt har jag inte kört på en gång så få se hur det går 
och  jag som hadde räknat få vara med min älskling själv på vägen hem
så kanske vi kunnde stannat på vägen hittat något mysigt ställe och äta på
nu när vi inter har fått varit så myckert ensama men nädå inte sa nicke
och min älskling förstår inte varför jag blir sur  *SUCK* 
känns lite att en annan får gå sid undan sen hur jag känner eller mår skit i samma
sen blir jag den största boven i det hela men varför är det bara jag som ska offra mig 
känner mig bara sur och snäsig hela tiden måste bli en ändring annars kommer 
nog inte vårtförhållande hålla hans familj är ganska krävande man ska bara släppa allt 
när dom vill något m,m men vem är för oss när det  är något jag kanske åxo skulle ta en öl 
och säga att jag inte kan eller ringa 4-5 ggr om dagen till mamma så är det bra
nja jag ska nog tänka mer på mig själv
men tycker synd om älsklingen 
för han mår dårligt för han sitter kläm han har redan lagt sig för han får mer ont när 
situartionen blir pressad för han
 men jag orkar inte  jag måste få en pause 
som ingen förstår jag går mitt itur snart 
så vi få se hur det blir fram över..... jag har inget svar på det förutom det blir ingen mamma här 
idenna vec om jag så ska vara själv
och om jag inte har något säga till om så kommer jag bo i sovrumet för då strejkar jag 
Tack för ordet ha det så gött till nästa gång puss och kram 
Bye bye 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0