God fortsättning

 Ja va någon dag sedan jag skrev sist 
Men nu är min gumma från småland här kom i onsdags hennes  boyfreind körde henne hit
så jag bjöd på middag innan han skulle åka hem igen 
vi var och frukost fikade med min goa vän men ingen av oss var i topp form så det blev 
ingen långvarig frukostfika  och jag mår fortfarande skit vet inte om jag börja bli sjuk 
eller börja slappna av att peos mamma är hemma 
idag ska min älskling sova hemma vilken lyx ja i morgon åxo om jag inte har fel 
jag hoppars att jag mår bättre i morgon så kanske vi kan ta en liten tur 
för jag vill att min älskling ska visa vad villboken ligger
och hur jag kan komma till en vän som bor där sen funderar jag kanske kan vi ta en tur till halen
men då måste jag må bättre för nu sitter jag och fryser och har ont i magen kan ha varit 
för myckert av det goda ska bli slut på det när min gumma har åkt hem och sedan 
hoppars jag att jag kan få min praktikplats snart 
ska se på fångarna på fortet idag som börjar 
nähe orkar inte sitta här ni får ha det så gött till nästa gång  puss och kram 
 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0