En ny dag

Shit vad jag känner mig trött
min älskling har gått på hokey tycker nog att han kan behöva det efter allt 
och han älskar ju titta på det
fast hade ju hellre haft han hema
men han kan behöva få lite trevligt som han gillar 
vi har haft lite egen tid i eftermidag vi åkte till bromölla till en god tahi resturang 
det var jätte mysigt och gott så kan jag tänka mig göra fler gånger 
måste bara berätta en sak min älsklings mamma ringde härom dagen
och undrade om hon fick vara här på helgen jag bad att få tänka på saken men 
nääää nu får det bli ett slut först sa älsklingen han kunnde vara där i helgen 
men någon gång måste hon ju klara sig idag är det ännda dagen som vi inte har varit där
sen i 20 okt och då har hon varit hos oss det mesta tiden idag är hon visst med dottern 
skönt det och jag hoppars att min älskling får vara hema hos mig i helgen vi få se 
jag var ju och fikade med mina tjejer igår frukost fika det var trevligt 
och när jag kom hem såg jag att komunen hadde ringt så jag ringde upp 
jag ska ta ett drog test i nästa vec sen skulle min praktik komma igån den 20 jan 
så gissa en som är glad äntligen få koma ut lite jag hopars nu att jag orkar 
så inte värken tar för myckert överhand jag vill så gärna ut och göra lite 
så kanske jag kan få itur med viktnergången igen för just nu vill den inte som jag vill
jag har inte fått ner julen heller men den får jag ta itur med i helegen eller i vec 
nu ska jag bara slänga mig soffan och njuta av stillsamheten en stund 
ni får ha det så gött till nästa gång puss och kram 
Bye bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0