2014 år

 Ja nu har det nya året börjat 
Vi får hoppars den blir bättre
det kommer säkert motgångar åxo för så går det ut på här i livet
man får försöka göra det bästa ut av det 
man får välja bort energi tjuvar m,m fast det är ju inte lika lätt när det gäller någon nära
men jag tror att jag ska försöka vara lite tuffare detta år och göra lite mer vad jag vill
och mitt tålamod tryter snart om inte min älskling löser det här med mamma saken
för nu börjar musten sina ut annars är det jag som flyttar hem
jag har pratat med han så nu får han bestämma hur han vill ha det 
hans mamma har blivit genomförkyld så ska bli skönt att dom ska vara hema hos mamma 
ja för mamma klarar ju inte sig själv ännu ööööö nehe när det har ju inte gått så långt tid 
nähe bara sen 20 okt 2013 mmm jag kanske har fel tar kanske tid
men varför är det vi som ska ta hela lasten han säger att hans syster ska ställa upp mer 
jaha närdå har ju inte hänt så myckert hit tills ja jag vet nu är jag elak fy mig 
men är det helt fel om man vill ha lite egen tid med sin älskling och umgås med vänner 
utan mamma ????
jag undrar när min gumma från småland tänker komma idag har inget hört 
Nu hinner jag inte sitta här ska byta säng kläder i gäst rumet och slå in lite paket åxo
ja och lite annat åxo 
ja sen vet jag inte när dom två här hema har tänkt att åka ner till mamma
han har redan packat så han vill väll slippa mitt gnäll men jag menar inget illa 
jag tycker om hans mamma men vill gärna ha lite egen tid åxo
det kan väll inte vara för myckert begärt och vill vara med min lilla ögonsten lite
tycker nog att jag har varit tålig 
vi få se vad som händer detta år vi får hoppars på det bästa 
ha det gött till nästa gång vi ses puss och kram 
Bye bye 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0