20/1 2014

 I helgen firade vi peos mamma 
hon fyllde i lördags det var bestämt att vi skulle åka till henne 
men som det snöade och blåste bestämde vi att fira henne här hemma
så då fick svärsonen och dottern hämta smörgåstårtan m,m 
tyckte det var ganska skönt att jag slapp ut på vägarna när jag inte behövde 
det gick sin lilla gång mamma blev firad plus att hon fick stanna här en liten stund till
Mamma hörde att det skulle starta bingo på orten men jag sa då får hon gå 
med älsklingen för jag ska gå med min goa vän och så blev det 
jisses vad folk jag gillar ju inte folksamling men det gick förväntande bra men måste 
nog ge min vän kredit för det för hon har en lugnande sett som gör mig lugn
och hon märker om jag börjar få panikångerst så pratar hon bort den
ja lite svårt att förklara
men jag trivs i hennes sällskap för hon förstår mig  men tyvärr vann ingen av oss
men en trevlig stund så det blir säkert fler gånger 
Idag var jag och kollade på pratiken som jag ska börja
det såg ok lite förvirrade änn så länge det är ett nytt projekt som ska starta 
men det blir nog bra när det kommer igång vi ska vara 3 st nu till börja med 
en kille och tjej så det blir nog bra ska bli skönt att komma igång 
men blir en mjuk start det var länge sedan jag har jobbat i kök och cafe 
men går säkert bra om jag tar det i min egen takt i början 
nähe nu ska jag gå och mysa med min älskling nu när vi är själva nu 
svärsonen var och hämtade mamma i middags så nu ska hon vara hemma med
dottern några dagar sen får vi se vad som händer 
ha det så gött tack för ordet puss och kram 
Bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0