Söndag hela dagen lång

 mmm för myckert godsaker i helgen ajajaj
Nu ska jag se om vi kan ändra lite på vårat mat intag här nu
har blivit lite för myckert av det goda nu ska det inte bli mer köp av god saker på ett tag 
när det är slut så är det 
idag har vi tvättat och varit och hämtat paket det var två stycken och handlat 
och ätit middag sen var min goa gumma och hennes kille här åxo och där konstaterade 
hon att det ena paketet inte var vårat så vi fick maila företaget
hon fick åxo en fin nalle av mig som stod bästis på jag tror nog hon blev glad för den 
men nu har dom åkt dom hadde lite annat och göra
hämtar ungar m,m full fart på min gumma jämt men en prat stund fick vi och vi ska ju snart ses igen 
min älskling och hans mamma tittar på sport blääää då skriver jag heller till er
änn se på det i morgon ska vi köra hem mamma skönt få lite egen tid en stund
men vi skulle visst ner en dag för vi skulle köra till graven för då var det  5 mån hans pappa gick bort 
jajaja vi få se 
sen fick visst min älskling 200 kr av en tjejkompis som ville bjuda oss på något gott
en bakelse eller något varför det vet jag inte men snäll av henne
men just nu så tycker jag det räcker med det goda men älsklingen och mamma var på liljas
och hämtade en tårta på 8 personer han sa ja dom hadde inte mindre suck 
han kunnde väll tagit en bakelse eller något som inte var så myckert
jaja dom får äta destu mera för jag ska inte ha någon storbit vet du vad min älskling sa 
men det var ju en frukt och bär tårta hahahahaha
i kväll ska vi spela bingo på tv få se om vi vinner något men är nog ingen risk 
ni får ha det så gött till nästa gång puss och kram 
Bye bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0