NU är jag här !!!!!

Just nu känner jag så här 
Hinner inte med något varken bloggande eller annat 
jag har ju fått en praktik plats men där trivs jag inte alls för henne jag jobbar med
är ingen bra person tror att hon är något och massa tjaffs och en känslig näsa
man får inte ha lukta gått för det tål hon inte och om man blir varm så tål hon inte det 
ja jag vet inte vad jag ska säga men har inte varit med om en sådan människa innan 
men jag tror nog att hon har dåligt självkänsla och känslig
men behöver ju inte hänga ut en för det lite får man tåla
tänk om jag skulle gnälla om hennes skitluktar på toa när hon är där?????
jag har varit ganska låg ett tag allt är tufft och ingen bra start på det nya året 
Men men nu sitter jag med en kopp kaffe 
och försöker njuta av den peos mamma har varit här sen förra torsdag
ska köra hem henne på  måndag då skulle visst han syster ta över  
men tycker nog att hon mår bättre nu men ska jag vara ärlig
så tror jag nog det är ensamheten på kvällarna som stör henne änn sorgen
visst saknar hon sin man det gör vi åxo men det är nog ensamheten mer som tär henne 
 Det var alla hjärtans dag igår 
hoppars alla har haft en bra sådan min älskling är inte den romantiska typen
eller om högtider så här får man inget om man inte talar om vad man vill ha
då blir det ju ingen överraskning eller romantik lika dant julklappar och födelsedag
så måste man tala om vad man önskar sig han kan aldrig komma spontan med något 
ja det är min älskling det men jag älskar han änndå men hadde varit kul om han kunnde 
överraska mig ibland jaja nog om detta jag fick tulpaner av hans mamma 
och jag bjöd dom på tahi mat i bromölla sen åkte vi till hans mammas syster
som bor på ett ålderdomshem hon fick åxo tulpaner
hon sken som en sol när vi kom 
ja dom får nog inte så myckert besök på ålderdomshemet vissa kan jag tro 
när vi kom hem låg ett kuvert med tre keno lappar från peos syster kille
vi vann inget men den varar tre dagar så vi få se om det ger någon vinst 
Idag ska vi åka upp till dom och fira han som att han har fyllt år i vecan 
är så svårt veta vad man ska köpa till en vuxen man
men det får bli en massa lotter och spel så får man hoppars att han får in stor vinsten
hadde ju varit kul han gav mig en lott för 5 år sedan tror jag det var då vann jag 
tretiotusen då åkte vi på en liten tripp till köpenhamn
men sen dess har jag inte varit på någon riktigt semester och  i år blir det inte någon heller
men några små turer blir det nog som att åka hem till småland hoppars jag
nähe nu får jag ta och sluta för denna gång har lite göra innan vi ska åka
ni får ha det gött till vi hörs nästa gång puss och kram
PS en liten notis tänk på att alla lika myckert värda hur man änn ser ut
eller vilket kön man gillar Bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0