En ny vecka !!!!!!!!

  Go kväll 
Shit va trött jag är och ont över allt just nu så har inte varit många knop när jag kom hem
fast att jag hadde velat det så finns inte orken så det får vara just nu
igår var vi och handlade lite sen åkte tanka sen åkte vi hem till svärmor och fixade middag
det blev lassange och sallad  var där en stund innan vi åkte hem och vilade lite 
innan jag skulle iväg igen på hemredningsparty hoss min goa vän
ja just det ska berätta dom var hoss oss i lördags senare på eftermiddagen och bytte gardiner
så det var skönt tack gumman nu till det här partyt ja först körde jag älsklingen till mamma
det var trevlig partyt trevliga människor m,m fast jag gillar inte köra på kvällar
och just igår var det dimmigt som tusan men hem kom vi sen ialafall 
det var del tävling i melodifestivalen men den tittade vi inte på
det var visst många som klagade på den så det var nog bra att vi inte glodde på den då
ni får ha det så gött alla puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0