Vad ska man tro

Ska man våga hopas på lite svalare idag 
ja man vet ju inte så bäst att vara tyst o den saken men nu sitter jag och njuter om mitt kaffe 
någon frukost har det inte blivit ännu  Ajajaja inte bra men det kommer tänkte skriva lite först 
vad hänt medans jag inte har varit här ja vi har varit i jämjö och lämmnat polkagrisar
till peos kusiner och kusin barn m,m är en bra bit att åka typ en 10 mil och varmt i bilen 
men myckert dricka så gick det sen har vi åxo varit hos älsklingens mammas syter i bromölla
på hemmet där hon sken som e sol när vi kom kan jag tro inget kul sitta där och inte kommer någon stans
bara sitta vänta att någon ska komma och hälsa på* hua* jag hopars jag slipper få det så när jag blir gammal
och i går frukost fika jag med min goa vän alltid trevligt det kom en till lite senare när vi satt där och hoppade in 
alltid kul med flera sen senare var vi på glass fabriken vilshult och köpte hemagjord glass det var gott 
sen var jag åxo och tankade det var en som tankade på andra sidan och vi skulle tanka på den andra 
älsklingen tjatade hur myckert vi ska tanka för jag sa när jag säger stopp men han höll på och tjata 
så när jag kom fram så sa han det inte går tanka nehe varför inte det vi stod diskuterade
och jag tyckte det var det dumaste jag hade hört man ska ju kunna tanka fler
sen tjöt det bara hela tiden och jag undrade vad det var det tjöt och tjöt
till å med tjejen på andra sidan undrade 
vet ni vad det var???????  jo både jag och den andra tjejen på andra sidan 
gick till kort automaten det var där det tjöt    tjejen kollade lite någare där var minuten kortet
hon sa här är det ett kort,,,,,, är det ditt ubs va pinsamt så är det när man har en som tjötar på en
vilken tur att det larmar när man inte tar ut kortet
kunnde ju ha gått riktigt illa plus någon kunnde komma och ta kortet 
ja inte för ma har många slantar men dom få man har vill man ju ha 
Om jag nu inte minns fel så går lägenheten ut i måndag 
så får man veta om några dagar  vem som får komma och titta på den
men jisses va många som har ställt sig upp på den 23 st just nu inte klokt ju 
min älskling säger hela tiden vi får nog inte den men man kan väl få hoppas 
sen är det nog jag som vill flytta änn han för han tycker det är jobbigt
men vi har alltid haft smidiga flytt och gott snabbt och snälla människor som har hjälp till
sen är hyran dyr och om jag gillar lägeheten m,m så behöver vi inte flytta fler gånger 
nja det skulle va om vi vill flytta från orten och det vet man ju inte
jag kan ju få för mig att vill tillbax till mitt småland
men som det ser ut just nu så gillar jag att bo här
och man måste ju försöka vara posetiv och hoppars att man får lägenheten så vi få se
vad som händer idag vet jag inte riktigt ännu men äta frukost ska jag göra nu
och handla ska vi åxo göras sen få vi se blir nog lungt vi ska åka till en vän i morgon som fyller år
så det finns att göra
nu får ni ha det så gött alla godingar till nästa gång vi ses puss och kram
Bye bye  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0